Аватар Вікі
Advertisement
"Час. Час - кумедна штука. Минуле... майбутнє... все змішується. Є тільки один спосіб... тримати його в порядку. Завжди пам'ятати, хто ти є."
— Чернець Гіятцо

"Аватар: Останній Захисник", або ж "Аватар: Останній Володар Стихій" - це серіал, вироблений Netflix у партнерстві з Nickelodeon, що має на меті переказати історію "Аватара: Останній Захисник" у форматі live-action. Уперше про його перезапуск від Netflix стало відомо у вересні 2018 року, проте через два роки після цього Ді Мартіно і Конецько залишили виробництво. Шоуранером був призначений Альберт Кім, а режисерами першого сезону стали Майкл Гой («Рівердейл»), Джаббар Райсані («Загублені в космосі») і Розанна Лян («Тінь у хмарах»).

Браян Конецько та Майкл Ді Мартіно тим часом працюють над серією анімаційних фільмів, дія яких розгортається у всесвіті Аватара, включно з фільмом про дорослішання Аанга.

Перший епізод вийшов 15 лютого 2024 року в кінотеатрі "Єгипетський" у Лос-Анджелесі, як частина червоної доріжки прем'єри серіалу, повний стрімінговий реліз на Netflix відбувся через тиждень, 22 лютого. Перший сезон складається з восьми епізодів.

Синопсис[]

Головним героєм серіалу стане повітряний кочівник Аанг, який прокидається у виснаженому війною світі. Разом із новими друзями Соккою і Катарою він вирушить у карколомну подорож, щоб стати тим, ким йому судилося — наступним Аватаром.

«‎Колись чотири нації світу гармонійно співіснували завдяки Аватару, майстру всіх чотирьох елементів, який підтримував мир. Але все змінилося, коли Нація вогню напала й знищила повітряних кочівників, зробивши таким чином перший крок до завоювання світу», — зазначено в офіційній анотації.

Акторський склад[]

Основний склад[]

  • Гордон Корм'є - Аанг, безстрашний і веселий дванадцятирічний хлопець, який випадково виявився Аватаром, володарем усіх чотирьох стихій і хранителем рівноваги та миру у світі. Обдарований маг повітря, Аанг - герой, який намагається впоратися з тягарем своїх обов'язків, не втрачаючи при цьому своєї авантюрної та грайливої натури.
  • Кіавентіо - Катара, рішуча та сповнена надій маг води, остання у своєму маленькому селі. Хоча їй лише чотирнадцять, вона вже пережила велику особисту трагедію, яка завадила їй розкрити свій справжній потенціал, але ніколи не затьмарювала її теплого і турботливого духу.
  • Ієн Оуслі в ролі Сокки, саркастичного та винахідливого 16-річного брата Катари. Зовні впевнений у собі, навіть зухвалий, він серйозно ставиться до обов'язків вождя свого племені, незважаючи на внутрішні сумніви щодо своїх воєнних навичок... сумніви, які він маскує своєю дотепністю та безпристрасним почуттям гумору.
  • Даллас Лю - Зуко, вправний маг вогню, напружений і обережний наслідний принц Нації Вогню. Наразі він блукає світом у засланні, він одержимий ідеєю захопити Аватара, бо вірить, що це єдиний спосіб повернути собі життя і відповідати вимогам свого жорстокого і владного батька, Володаря Вогню.

Нація Вогню[]

  • Деніел Де Кім - Володар Вогню Озай, безжалісний лідер Нації Вогню, який вимагає від усіх відповідати його жорстким стандартам, особливо від свого сина-підлітка, принца Зуко. Прагнення Озая завоювати та об'єднати світ під владою магів вогню є сімейним тягарем - він вірить, що це його доля - завершити війну, розпочату його предками.
  • Пол Сун Хьонг Лі - дядько Айро, відставний генерал Нації Вогню, мудрий і турботливий наставник свого запального племінника, принца Зуко.
  • Кен Люн - командир Джао, інтриган і амбітний військовий з Нації Вогню, який прагне використати несподівану зустріч з відчайдушним принцом Зуко для досягнення своїх особистих цілей.
  • Елізабет Ю в ролі Азули, надзвичайно цілеспрямованої принцеси Нації Вогню. Вундеркінд, що володіє магією вогню, і невблаганний перфекціоніст, вона не зупиниться ні перед чим, щоб закріпити своє становище спадкоємиці престолу.
  • Момона Тамада - Тай Лі, енергійна та життєрадісна дівчина, одна з найкращих подруг принцеси Азули.
  • Талія Тран - Мей, непохитна і незворушна дівчина, яка разом з Тай Лі є однією з найближчих союзниць принцеси Азули.
  • Руй Іскандар - лейтенант Джі, перший офіцер корабля принца Зуко.
  • Хіро Канаґава - Володар Вогню Созін, безжалісний та амбітний попередній правитель Нації Вогню та дід Володаря Вогню Озая.
  • C. С. Лі - Аватар Року, мудрий і доброзичливий минулий Аватар з Нації Вогню.
  • Франсуа Чау - Великий мудрець, шанований духовний лідер Нації Вогню і охоронець святині Аватара Року.
  • Райан Ма - лейтенант Данг, заступник командира Джао.

Плем'я Води[]

  • Кейсі Кемп-Горінек - Канна, бабуся Катари та Сокки, співчутлива та мудра матріарх південного племені Води.
  • А Мартінес - Пакку, майстер магії води Північного Племені Води і запеклий захисник їхніх традицій.
  • Ембер Мідтаундер - принцеса Юї, співчутлива духовна лідерка Північного Племені Води.
  • Ірен Бедард - Ягода, чуйна цілителька, яка служить прикладом для наслідування для жінок-чарівниць свого племені.
  • Джоел Улетт - Хан, сильний і вправний воїн з непохитною вірністю своєму племені.
  • Натаніель Арканд - вождь Арнук, батько принцеси Юї та шанований вождь їхнього племені.
  • Мегвун Фейрбратер - Аватар Курук, попередній Аватар з привидами в минулому.
  • Джоел Монґранд - Хакода.

Царство Землі[]

  • Марія Чжан - Суюкі, грізний лідер Воїнів Кіоші, елітного жіночого бойового загону, присвяченого захисту своєї громади та відстоюванню ідеалів Аватара Кіоші.
  • Тамлін Томіта - Юкарі, мати Суюкі та мер свого маленького селища на острові Кіоші, яка люто захищає її.
  • Івонн Чепмен - Аватар Кіоші, легендарна воїтелька, яку шанують за хоробрість, страхітливі бойові навички та безкомпромісну відданість справі справедливості.
  • Арден Чо в ролі Джун, жорсткої та наполегливої мисливиці за головами, відомої своєю безжалісною ефективністю.
  • Уткарш Амбудкар - Цар Бумі, стародавній і мінливий правитель міста Омашу з Царства Землі.
  • Денні Пуді - Механік, ексцентричний винахідник та інженер, який робить все можливе, щоб виростити свого сина у світі, охопленому війною.
  • Люсьєн-Рівер Чаухан - Тео, ідеалістичний і мрійливий син Механіка.
  • Джеймс Сі - Продавець капусти, багатостраждальний продавець овочів в Омашу.
  • Себастьян Аморузо - Джет, молодий воїн із Земного Царства.

Кочівники Повітря[]

  • Лім Кей Сіу - Гіятцо, добрий і турботливий чернець Кочівник Повітря, який є опікуном, батьківською фігурою і найкращим другом для Аанга.
Advertisement