Аватар Вікі
Advertisement

Бумі - був дивакуватим, ексцентричним, літнім царем Омашу. До початку Столітньої війни Бумі був близьким другом Аватара Аанга, і він залишився єдиним відомим другом з дитинства Аанга, який був живий до початку 100 року ПГ. Він став старою і дикуватою людиною, схильною до реготу і пирхання на жарти. Незважаючи на свою очевидну кволість, Бумі був майстром магії землі, одного разу стверджуючи, що він "наймогутніший маг землі, якого коли-небудь бачили".

Ексцентричність Бумі виникла через те, що він завжди тримав свій розум "відкритим для можливостей". У дитинстві Бумі вирішив використовувати систему доставки Омашу як атракціон, за що Аанг охрестив його "божевільним генієм", і Бумі, схоже, це ім'я було до вподоби. Хоча Бумі здавався маразматиком, насправді він був блискучим і терплячим тактиком, готовим чекати слушного моменту, щоб завдати удару і досягти найсприятливішого для себе результату. Бумі тримався так само спокійно під час тихої, мирної трапези, як і під час нападу на його місто, і рідко пояснював свої дії, що, як правило, дратувало його підлеглих.

Історія[]

Advertisement