Аватар Вікі
Advertisement

Хакода був вождем Південного Племені Води, батьком Сокки і Катари, чоловіком покійної Каї та сином Канни. Спочатку голова невеликого племені, що мешкало у Вовчій Бухті і входило до конфедерації племен Південного Племені, Хакода став одним з найвидатніших вождів Півдня наприкінці Столітньої війни. Він був талановитим капітаном корабля, будівничим іглу, зброярем і воїном. Багато чого з винахідливості та хитрощів Сокка перейняв від батька. За два роки до закінчення Столітньої війни Хакода вирушив на війну з Народом Вогню, залишивши своїх дітей на виховання Канні.

Після війни Хакода був обраний головним вождем всього Південного Племені Води і тісно співпрацював з Північним Племенем Води для нагляду за проектом реконструкції Півдня, ставлячи під сумнів своє лідерство перед жителями Півдня, які виступали проти іноземного втручання. Хоча він зіткнувся з жорстоким націоналістичним повстанням на чолі зі своїм колишнім другом Гілаком, Хакода взяв гору і наглядав за поступовою відбудовою та модернізацією Півдня.

Родичі[]

Канна Эмблема племени Воды
 
Пакку Эмблема племени Воды

Хакода Эмблема племени Воды
 
Кая Эмблема племени Воды

Сокка Эмблема племени ВодыКатара Эмблема племени Воды
 
Аанг Эмблема нации Воздуха

Бумі Эмблема нации ВоздухаКая Эмблема племени ВодыТензін Эмблема нации Воздуха
 
Пема Эмблема нации Воздуха

Джінора Эмблема нации Воздуха
 
Іккі Эмблема нации Воздуха
 
Міло Эмблема нации Воздуха
 
Рохан Эмблема нации Воздуха
Advertisement