Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2
"Аанг, я все ще винна тобі вибачення. Ти просто так добре вмієш керувати стихією воду, навіть не намагаючись. Я стала настільки заздрити тобі, що поставила усіх під загрозу, вибач."
Катара вибачається Аангу

"Сувій підкорення води" — дев'ятий епізод/розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 29 квітня 2005 року.

Швидкий огляд[]

Катара починає навчати Аанга підкорювати стихію води. Вона починає гніватися тому, що він не тільки швидко навчається, але й зрештою перевершує її в майстерності. Група подорожує до сусіднього міста, знаходячи сувій магії води, у магазині, яким керують пірати. Вирішивши перевершити Аанга, Катара викрадає сувій, що змушує піратів переслідувати групу, хоча їм вдається втекти. Пізніше, Зуко стикається з піратами. Він укладає з ними угоду, кажучи, що якщо пірати захоплять Аанга для нього, він знайде сувій для піратів. Зуко захоплює Катару, а пірати захоплюють Аанга та Сокку. Між командою Зуко та піратами спалахує бійка, коли останні дізнаються, що Аанг — це Аватар. Під час метушні, група втікає разом із сувоєм.

Зміст[]

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement