Аватар Вікі
Advertisement
Я - 400-футовий фіолетовий ведмідь-качконіс з рожевими рогами і срібними крилами.
Увага! Інформація з цієї статті не відноситься до канону.

Реліквії (англ. Relics) — комікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріалу «Аватар: Легенда про Аанга». Сюжет описує події, що відбуваєються паралельно першій книзі мультсеріалу. Вперше комікс побачило світ 7 травня 2011 як комікс для Free Comic Book Day.

Вміст[]

На своєму шляху в Північне Плем'я Води друзі приземлилися в маленькій високогірному селищі царства Землі, щоб купити їжі. Увагу Аанга привернув торговець рідкісними дарами. Серед різноманітних предметів він побачив древнє намисто Повітряних кочівників. Однак торговець сказав, що воно зовсім не древнє. Намисто він купив у людини за цілющі трави. Це було всього два дні тому, високо в горах. Аанг нічого не розповів Сокку і Катарі, які були переконані в смерті всіх Повітряних кочівників, а коли друзі заснули, узяв посох і полетів до засніжених вершин. Пошуки Аанга виявилися недовгими. Ще в сутінках він побачив невелику ступу із синьою стрілою і навершием з емблемою Повітряних кочівників. Неподалік були печери, освітлені зсередини, і Аанг попрямував туди.

Там було багато речей, що належали його народові, і одинокий монах, який сидів обличчям до стіни. Аанг привітав незнайомця, а через секунду опинився обплутаний сіткою і оточений солдатами Вогню. Це була пастка, майстерно придумана адміралом Джао. Роль же ченця зіграв той самий торговець старожитностями, продався за артефакти Повітряних кочівників. Джао розповів Аангу, що цю стратегію затримання монахів, які уникли розправи, придумав ще Созін, і тепер вона допомогла спіймати останнього з них. Аанг, в свою чергу, теж був не проти розповісти про минуле. Раптово, він створив торнадо, перестрибнув до величезної трубі і дмухнув у неї, оглушивши суперників. Потім Аанг скочив на дзигу незвичайної форми. Розкрутивши її, він створив вихор, що заповнив всю печеру, а сам спокійно втік. Аанг повернувся в табір вранці, і друзі серйозно хвилювалися через його відсутність. Дивлячись на його сумне обличчя, Катара подумала, що йому сумно тому, що гори нагадують про будинок Повітряних кочівників. Аанг погодився, що деякі ченці дійсно могли побувати тут.

Цікаві факти[]

  • Сюжет коміксу аналогічний епізод з фільму «Повелитель стихій», в якому Джао також використовував ченця, щоб зловити Аанга.
Комікси «Аватар: Останній Захисник»
Комикс Потерянные приключения обложка
Книга 1: Спокійні бджоли · Водна війна · Не кашляй! · Реліквії ·
Фристайл з фруктів
Книга 2: Магія сну · Уроки · Аватар Сокка · Бруд - це просто шар шкіри ·
Розділені при падінні · Дорога до Тоф · Поклик природи ·
Повернення додому · Міст
Книга 3: Солдат Вогню · Нічні тварини · День чоловіків
· Ігровий автомат на Смарагдовому острові · Вбивця монстрів
· Вогняний вбивця у поїзді · Магія мечів · Заборонений вхід магам
· Кохання - це поле бою · Дні Дракона · Час гри · Бумі проти Тоф
Продовження мультсеріалу:: Обіцянка (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Рікошет
· Пошуки (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Мішлі · Розколина (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Сестриці · Дим і тінь (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Північ і Південь (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Дисбаланс (частина 1 · частина 2 · частина 3)
Бонуси: Новобранці · Урок фізкультури
Advertisement