Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2

Ця стаття про епізод мультсеріалу. Про один з храмів Повітряних Кочовиків див. статтю Північний Храм Повітря.

"Знаєте... Я радий, що ви тут живете. Я зрозумів. Так само, як і Краб-Відлюдник, ви знайшли це місце і оселилися тут, і захищаєте одне одного."
Аанг новим жителям храму

"Північний Храм Повітря" — сімнадцятий епізод Книги Води. Вийшов на телеекрани США 4 листопада 2005 року.

Швидкий огляд[]

Аанг виявляє, що цивільні особи Царства Землі переїхали в один із храмів Повітряних Кочовиків, що йому спочатку не подобається, оскільки один із цивільних осіб, Механіст, спостерігав за знищенням більшої частини оригінального храму, щоб звільнити місце для нових технологічних пристроїв, які він винайшов.

Аанг дізнається, що цивільні є ізгоями, а механісту постійно погрожує Нація Вогню, щоб надати їм нові бойові машини. За допомогою Аанга та його друзів вони відбивають Націю Вогню та рятують храм. Аанг змінює свою думку щодо початкового несхвалення, яке він висловив раніше, сказавши, що тепер він радий, що колоністи зробили храм своїм домом.

Зміст[]

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement