Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2

Це стаття про епізод мультсеріалу. Про сім'ю Аанга див. статтю Південний Храм Повітря.

"Може монах Гіятцу з усіма зник, але у тебе все одно є родина. Ми з Соккою тепер твоя родина."
Катара Аангу

"Південний Храм Повітря" — третій епізод/розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 25 лютого 2005 року.

Аанг разом з новими друзями летить на Аппі до свого будинку, в Південний Храм Повітря, сподіваючись, що Народ Вогню не зміг дістатися туди. Тем часом, Зуко змушений пришвартувати свій корабель в порту і спробувати приховати правду про повернення Аватара.

Зміст[]

Південний Храм Повітря[]

1х03 Аанг Сокка змея

«До тебе в мішок заповзла змія!»

Троє друзів влаштували нічліг на березі річки. Аанг прокинувся на світанку. Йому не терпілося дістатися до Південного Храму Повітря, де він провів своє дитинство. Катара спробувала його застерегти, оскільки з того часу пройшло вже сто років. Однак Аанг був натхнений і сповнений оптимізму. Злетівши зі спини Аппи, він відправився будити Сокку. Той відмахнувся від нього і повернувся на другий бік і тоді Аанг, взявши палицю, зімітував змію в спальному мішку соні. Сокка миттєво схопився, викликавши сміх у своїх друзів. Підлітаючи до гірського ланцюгу, Сокка виявив, що мішок з в'яленим м'ясом порожній. До його жаху, Аанг відповів, що не знав, що це їжа, і розпалив їм вчора багаття. Катару знову спробувала поговорити з Аанг про те, що ніхто вже давно не бачив магів повітря. Вона розповіла, що Народ Вогню жорстокий і їх воїни вбили її маму. Впевнений у своїй правоті, Аанг нагадав їй, що до Храму можна дістатися тільки літаючим зубром. Він дав команду Аппі, і той почав різко набирати висоту. Пролетівши між гірськими піками, вони побачили Храм Повітря.

1х03 Гол

7:0 на користь Аанга

Піднімаючись по крутому серпантину до центральної будівлі Храма, Аанг біг попереду своїх друзів, поки Сокка скаржився сестрі на порожній шлунок. Аанг застиг на вигині дороги і вказав Соккі і Катарі на майданчик для аеробола, а також інші місця, пов'язані з його дитинством. Він важко зітхнув, оскільки раніше тут було повно народу, на відміну від дня сьогоднішнього. Щоб відвернути його від сумних думок, Сокка запитав його про аеробол. Аанг тут же загорівся і поставив Сокку на ворота. Його радості не було меж, так рахунок виявився розгромним — 7:0 на користь Аанга. Беручи останній м'яч, Сокка вилетів разом з ним через ворота в замет. Несподівано він побачив в снігу шолом воїна Народу Вогню. Сокка покликав сестру, а та Аанга. Однак, як тільки той наблизився, вона обрушила снігову шапку на брата і знахідку. Обтрусившись від снігу, Сокка попередив Катару, що вона не зможе все приховати від Аанга Вони підійшли до центральної будівлі, де Аанг вказав своїм друзям на статую ченця. Він представив свого наставника, видатного мага повітря ченця Гіяцо.

1х03 Аанг и Гияцо

Гіяцо і Аанг практикуються в магії повітря

Аанг згадав, як одного з днів в минулому Гіяцо пік фруктові пироги, а він поставив під сумнів розповідь ченців про Аватара. Тоді Гіяцо запропонував йому виходити з того, що є зараз, і не думати про минуле. Він пояснив, що Аанг все зрозуміє, коли стане старше і увійде в святилище Храму, де у нього буде наставник. Юний Аанг засмутився, що доведеться ще почекати, але Гіяцо нагадав йому про пироги. Учитель і учень з допомогою куль повітря закинули їх точно на голови відпочивальників ченців і розсміялися від своєї витівки. Аанг направився в центр Храма. Сокка і Катара слідували за ним. Шлях їм перегородили великі двері з незвичайним замком. Аанг пояснив друзям, що, щоб пройти далі, необхідно використовувати магію повітря. Зосередившись, він пустив в трубки на двері струменя повітря. Спрацювала спеціальна система запорів, і двері розкрилися. Утрьох вони увійшли в напівтемний зал.

1х03 Аанг и статуя

Аанг застиг у статуї Аватара Року

У величезному залі стояли численні статуї. Аанг і Катара звернули увагу, що ті стоять в певному порядку. Вони зрозуміли, що перед ними цикл втілення Аватара. Аанг застиг біля крайньої статуї, і Катару потрясла його за плечі. Він розповів друзям, що це — Аватар Року, але не міг згадати, звідки йому це відомо. У цей момент пролунав незрозумілий звук і довга дивна тінь простягнулася від входу в зал. Трійця сховалася за статуями, бо були впевнені, що це ворог. Сокка дістав булаву і виглянув з прикриття. Його погляду постало незвичайна тварина. Аанг одразу впізнав лемура і вирішив завести собі вихованця, а Сокка зрозумів, що він нарешті-то поїсть. Удвох, але з різними цілями, вони кинулися за лемуром в погоню. За допомогою магії повітря Аанг легко випередив Сокку і продовжив переслідування поодинці.

1х03 Аанг Аватар

Аанг у стані Аватара готовий зруйнувати все

Погоня привела Аанга в низьку будівлю, де лежало безліч скелетів. У дальньої стіни знаходився скелет з намистом, яке носив монах Гіяцо. Сокка знайшов Аанга, який стояв на колінах, і притиснув руки до обличчя. Він хотів заспокоїти друга і відвести його з цього похмурого місця, але раптово у Аанга загорілися очі. Катару, яка ще перебувала в залі, побачила, як загорілися очі у статуй Аватарів. Злякавшись за Аанга, вона вибігла з Храму. У багатьох Храмах інших магій стихій запалилися сигнали, і служителі Вогню послали звістку своєму правителю, що Аватар повернувся.

1х03 Аанг прощание

Прощання з будинком

Тем часом Аанг створив мійніший вихор, який далеко відкинув Сооку. Він розповів Катарі, яка тільки що підбігла, що сталося, і вона відповіла, що потрібно заспокоїти дух Аватара, пробуджений в їх друга. Катару, підібравшись ближче до вихору, спробувала пояснити Аангу, що Гіяцо та інших ченців вже не повернути, але у нього є нова сім'я — це вона і Сокка. Ураганний вітер почав стихати, і Аанг опустився на землю. Сокка і Катару взяли хлопчика за руки, і його очі погасли. Сумний Аанг сказав, що він тепер останній маг повітря, і Катару міцно обняла його.

Стоячи перед статуєю Року, Аанг дивувався, як той зможе допомогти йому, якщо вони не можуть розмовляти один з одним. Катару підбадьорливо сказала, що він щось обов'язково придумає. Раптово знову з'явився лемур. До захоплення Сокки, він приніс в лапах жменю фруктів. Потім він заліз Аангу на плече. Хлопчик назвав нового знайомого Момо, і вони відправилися геть з спустошеного Храму Повітря. Аанг з сумом дивився назад, де величні вежі зникли за хмарами.

Порт Народу Вогню[]

1х03 ложь Зуко

Зуко бреше про те, що трапилося

Зуко привів свій пошкоджений корабель в порт, що належить Народу Вогню. Спустившись на пірс разом з Айро, він попередив його, щоб той не говорив нікому про Аватара. Кінцівку їх розмови почув командувач Джао, що вийшов назустріч їм. Він привітав брата і сина Господаря Вогню і запитав, що призвело їх сюди. Айро відповів, що їх корабель потрібно відремонтувати, а Зуко додав, що вони зіткнулися з судном Царства Землі. Джао побажав почути подробиці і запросив гостей до себе. Зуко хотів відхилити пропозицію, але Айро з радістю погодився, вважаючи, що відмовлятися неввічливо. У своєму наметі командувач розповів гостям, що Народ Вогню до кінця року отримає перемогу над Царством Землі. Потім він поцікавився про пошуки Зуко. Той відповів, що вони так і не знайшли Аватара. Однак Джао продовжував тиснути, явно підозрюючи, що принц про щось замовчує. Зуко наполягав на своєму і, вставши зі стільця, попрямував до виходу. У цей момент в намет увійшов один з воїнів. Він доповів, що на допиті члени команди корабля зізналися в тому, що Аватар був спійманий, але йому вдалося втекти. Зуко зрозумів, що його план провалився.

1х03 вызов Зуко

Зуко викликає генерала на поєдинок

Джао посміявся над тим, що принца побив хлопчисько, і, незважаючи на його заперечення, заборонив йому продовжувати пошуки, оскільки піймання Аватара занадто важливо. Обурений Зуко кинувся на командира флоту, але воїни утримали його. Тоді принц зігнав злість на столику, де стояв чай дядька Айро. Роздавши відповідні накази, Джао повернувся в намет і оголосив принцу, що той зможе поплисти тільки, коли його експедиція вже буде далеко в море. Незважаючи на прохання Айро заспокоїтися, Зуко схопився і пообіцяв зловити Аватара раніше командувача. Джао тільки розсміявся цього, оскільки мав на розпорядження більше сотні кораблів. Він нагадав принцу, що той лише ганьба і безчестя в очах свого батька, і це не змінить навіть Аватар. Знову розсердившись, Зуко викликав Джао на поєдинок. Той з радістю прийняв виклик, розраховуючи принизити вискочку. Айро нагадав принцу про минулий поєдинок з майстром, і Зуко відповів, що нічого не забуває.

1х03 Зуко сальто

Зуко ухиляється від удару, щоб почати свою контратаку

На арені, перед поєдинком, Айро знову сказав Зуко, щоб той не забував основи магії вогню. З ударом гонга сутичка почалася. Легко ухилившись від атак суперника, Джао повів потужний наступ. Виснажений Зуко не зміг нічого протиставити і був змушений відступати, в результаті впавши на спину. Джао хотів нанести завершальний удар, але принц несподівано відповів ефектною підніжкою. Пускаючи струмені вогню по землі, він повів новий наступ на цей раз завершилося переможно. Повалений Джао закликав Зуко добити його. Однак принц наніс удар повз ціль, пообіцявши наступного разу обов'язково зробить це. Він розвернувся і попрямував геть з арени, коли Джао пустив йому в спину струмінь вогню. Айро був змушений втрутитися, погасивши цю атаку. Він сказав, що цей вчинок — сором і ганьба для такого важливого людини, і що його племінник шляхетніший навіть у вигнанні. Потім Айро подякував за смачний чай. Разом з принцом вони вийшли з арени. Виходячи, Зуко запитав, чи правда дядько так вважає, маючи на увазі слова про його честь. А Айро відповів: «Звичайно, Женьшеневий чай — мій улюблений». Зуко злегка посміхнувся у відповідь.

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Актори озвучування[]

В головних ролях:

Другорядні персонажі:

Додаткові голоси:

  • Ді Бредлі Бейкер
  • Брюс Лок

Цікаві факти[]

Загальне[]

  • Це єдина серія, де заставка з назвою книги і голови не має білого тла. В даному випадку, фоном служить схід сонця, що символізує повернення Аватара і нову надію.
  • Згідно офіційному сайту мультсеріалу, спочатку серія називалася «Аанг повертається додому».
  • В одному з трейлерів до цієї серії Аанг називає свій будинок — Храм Повітря Джонг-Му. Однак під час показу ця назва не використовується.
  • Після того, як лемур краде у Сокки персик, Аанг каже, що назве нового знайомого Момо. Всі сміються як би вдалому жарту. Насправді, Момо і перекладається з японської як персик, але ніхто з персонажів насправді не зміг би зрозуміти цю чисто японський жарт.
  • В комнаті статуй Аватарів сусідня з Року статуя зображує мага землі, але не Аватара Кіоші. Ймовірно, на даному етапі серіалу її зовнішній вигляд ще не був затверджений.
  • В цій серії Айро вперше названий по імені. В попередніх серіях Зуко звертався до нього просто «дядько».
  • Затвердження Аанга про те, що Храмів Повітря можна досягти тільки на літаючих зубрів спірно, тому що відомо, що деякі представники Народу Вогню літали на драконах.
  • Аанг звертає увагу на статую Року, але на пам'ятає, звідки йому відомо це ім'я. У серії «Світ Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1» він згадує, що монах Гіяцо сказав, що Року допоможе йому.
  • Айро називає Джао майстром магії вогню.
  • Мама Сокки і Катари була вбита Народом Вогню.

Ляпи[]

  • Коли Аанг будив Сокку, той перекинувся на бік. Однак коли Аанг починає водити по спальному мішку палицею, він тут же повертається назад.
  • Стрілки двічі зникають з зап'ясть Аанга. Перед тим, як у Соккі бурчить в животі, і коли Катару пропонує Аангу поговорити про магів повітря.
  • Перед тим, як Аанг, відкривши ворота Храму, кричить «Ау», Сокка і Катара за його спиною на мить зникають.
    • Тоді ж відбувається ляп з положенням трубок на воротах. Спочатку вони знаходяться в горизонтальному положенні, але в наступному кадрі переміщаються в вертикальне.
  • Коли Зуко остаточно збиває з ніг Джао, він підбігає до поваленого супротивника збоку, але в наступному кадрі він стоїть біля ніг Джао.
  • Аанг у стані Аватара створю міцніший шторм, але Сокка спокійно переходить ближче до Катарі, коли та намагається заспокоїти Аанга.
  • Коли Аанг заспокоюється і спускається на землю, не горить стрілка на його потилиці.
  • У цьому епізоді Аанг переходить у стан Аватара, і усе навколо бачуть, що він повернувся, тому що різні предмети починають світитися. Однак вони повинні були вже знати, тому що він також був у стані Аватара в серії «Повернення Аватара», щоб уникнути Зуко, і коли він вперше з'являється в «Хлопчик у айсбергу».
Advertisement