Аватар Вікі
Advertisement

Південне Плем'я Води - незалежна держава, розташована на Південному полюсі, і є південним відділом Водяних Племен. Федерацією кількох менших племен, на Півдні править Рада старійшин, яка також обирає вождя племені. Південне Водне Плем'я мало насичену історію і бачило часи процвітання та свободи, а також занепаду та геноциду. До Столітньої війни Південь процвітав і мав унікальну культуру та стилістичний характер.

Однак після серії жорстоких набігів Вогняної нації Південний полюс був спустошений, і майже всі вцілілі маги води потрапили в полон. До 99 року ПГ. Південне Водне Плем'я було на межі зникнення, його культура була зруйнована, головне місто в основному занедбане, а його унікальний стиль управління елементу води фактично знищений. Але це змінилося, коли Катара і Сокка, діти Хакоди виявили Аватара Аанга і почали подорожувати разом з ним, щоб закінчити війну і врятувати світ. Після участі цієї групи в облозі Півночі, Північне Плем'я Води здійснило допомогу під керівництвом Майстра магії води Пакку, який привів із собою кількох воїнів, магів води та цілителів для допомоги у відновленні племені Півдня. Ця місія виявилася успішною, що призвело до політичного зближення двох племен.

Після Столітньої війни та повторного залучення обох водних племен до міжнародних відносин Південь перетворився на головну економічну державу: і населення, і інфраструктура роздулися, в основному люди мешкали в його прибережній столиці та кількох селах поблизу. Люди південного водного племені сучасні, прогресивні та зосереджені на торгівлі, але в сучасні часи не мають духовності, яка давно визначала їх культуру. Однак Південне Водне Плем'я досягло справжньої незалежності лише після Громадянської війни Водного Племені, яку Аватар Корра закінчила незалежністю Півдня. У 171 р. ПГ; до цього вони були автономною племінною конфедерацією під юрисдикцією Північного водного племені.

Історія[]

Основа та зростання[]

Спочатку Водне Плем’я існувало як одна держава, що базувалося виключно на Північному полюсі. Однак після громадянських заворушень велика група воїнів, водяників та цілителів вирушила на Південний полюс, щоб породити нову племінну конфедерацію з кількох автономних вождів. Зрештою південні племени погодились прийняти північного вождя своїм правителем, доки їм було надано автономію та власний уряд для внутрішніх справ. Таким чином, південними вождівствами керувала вища рада старійшин, яка, у свою чергу, відповідала голові водяних племен. власні закони. З часом жителі півдня одружилися на правлячій родині Півночі, зміцнивши племінні зв’язки.

Незважаючи на це політичне зближення, величезна географічна відстань між двома сектами змусила їх еволюціонувати по-різному. Незважаючи на те, що їхні культури все ще були подібними - оскільки вони зберігали загальні звичаї та святкування до 40 р. Н. Е., Жителі Півночі та Півдня розвивалися абсолютно по-різному щодо суспільства та політики. Південне Водне Плем'я було набагато менш ієрархічним, ніж Північне, користуючись високим рівнем гендерної рівності. Зрештою південні племени збудували величезне внутрішнє місто як їхній політичний та культурний центр, і плем'я почало процвітати, хоча воно так і не досягло розмірів і значення Півночі. Деяка напруженість залишалася між сестринськими племенами, оскільки деякі жителі півночі вважали жителів півдня варварами, тоді як деякі з останніх вважали, що Північ є гнітючим суспільством. У ці роки розпочалась традиція святкування фестивалю духів льодовиків, під час якого люди постили та медитували, а старійшини племен спілкувалися з духами, танцюючи на небі, створюючи південне сяйво; воно закінчилося в день зимового сонцестояння.

Південні племена також почали подорожувати по всьому світу. Одна група південних водолюбів виявила Туманне болото в Царстві Землі за тисячі років до Столітньої війни. Вони вирішили залишитися через велику кількість води там, що породило туманне болотяне плем’я. Однак, оскільки племена туманного болота зберігали ізоляцію, жителі Південного полюса так і не дізнались про ці події.

Економічний застій і вік піратів[]

Незважаючи на те, що південне водне плем'я залишалося відносно стабільним, воно не могло процвітати в тій же мірі, як його племе-сестра. До кінця 4-го та початку 3-го століття БГ південь був порівняно слабким в економічному та політичному плані, і сторонні люди розглядали його як збіднену та технологічно випереджаючу. У той час вона заявляла про незаселені острови Чує як про свої, але була занадто слабкою, щоб змусити Земне царство відмовитись від островів.

Слабкість Півдня сприяла тому, що багато жителів півдня прийняли піратство як професію для досягнення багатства та влади, яку вони не могли отримати законними способами. Оскільки на Півдні не вистачало професійного флоту через відсутність рідних лісів для побудови військових кораблів, пірати швидко набули поширення навколо Південного полюса, ще більше економічно ізолюючи південне водне плем'я. Одна родина південного походження, зокрема, стала сумно відомою як лідери П'ятої Нації - етнічно змішаного народу корсарів, які поколіннями блукали морями. Зрештою південне водне плем’я відреклось від усього генеалогічного дерева Тагаки, голови П'ятої нації на той час. Незалежно від того, Тагака зобразила себе захисницею південного водного племені і навіть намагалася бути призначеною "Опікуном Південного полюса".

У 296 р. П'ята Нація була розгромлена силою на чолі з Юном, людиною Царства Землі, яку вважали Аватаром. Згодом провідний політик Царства Землі Цзяньчжу попросив Лу Бейфонг надати Півдня позику на розвиток власного глибоководного флоту для захисту себе, а також торгівлі у його водах, забезпечуючи тим самим подальший прогрес і процвітання. Зусилля Цзяньчжу зникли нанівець через махінації його політичного суперника, Чемберлена Хуей, і патріарх Бейфуна відмовився надавати будь-які позики. Як наслідок, Південне Водне Плем’я залишалось політично та у військовому відношенні слабким.

Велика війна і майже знищення[]

Основна стаття: Набіги південного водного племені

Дивіться також: Сторічна війна

Advertisement