Аватар Вікі
Advertisement

Поклик природи (англ. It’s Only Natural) — один з трьох канонічних коміксів, які телекомпанія Nickelodeon випустила в якості прев'ю до Книги Вогню мультсеріалу "Аватар: Останній Захисник". У ньому розповідається про те, як Сокка вирішив зробити з Боско справжнього ведмедя і що з цього вийшло. Вперше комікс був опублікований в журналі Nick Magazine 18 вересня 2007 року.

Вміст[]

Під час однієї з зупинок судів Південної Племені Води, Сокка і Тоф від душі сміялися над звичками царського ведмедя Боско, який півгодини вечеряв маленькими шматочками м'яса, наколотими на палички. Однак Сокка стало не до веселощів, коли він виявив ведмедя в своєму наметі. Виявилося, що Боско обожнює зручності і не любить спати на вулиці. На наступний ранок, Сокка застав ще більш дивну сцену. Цар Землі читав Боско витяги з енциклопедії про звички диких ведмедів. Сокка попросив у царя подивитися книгу і… розірвав її. Він заявив, що сам навчить Боско бути справжнім ведмедем. Цар був у захваті від цієї ідеї.

Першим уроком повинен був стати видобуток прожитку. Сокка привів Боско і царя до дерева, на вершині якого був вулик бджіл-скорпіонів. На жаль, для ведмедя забратися на дерево виявилося непосильним завданням, оскільки у нього був манікюр на пазурах, а псувати його ведмідь не бажав. Тоді Сокка запропонував відправитись на риболовлю. На подив юнака, цар вручив Боско вудку. Сокка розлютився і пішов у воду, щоб показати, як ловлять рибу справжні ведмеді. Бурхлива річка через секунду забрала геть невдалого рибака. Невдача тільки підхльоснула Сокку. Він знайшов ведмедю зручну печеру, де той міг би жити. Однак звідти юнака вигнав свинобраз. Сокка спробував змусити ведмедя заричати, щоб той навчився охороняти свою територію, але Боско вмів тільки свистіти, зате як мелодійно. Сокка атакував ведмедя, щоб навчити його самозахисту, і вирубив цю величезну істоту одним ударом.

До вечора Сокка остаточно видихався і вирішив, що марно витрачає час. А ось цар вважав по-іншому. Надивившись на уроки Боско, він зрозумів, як мало він сам знає про справжній світ, зовсім як Боско — про життя в природі. На подив Сокки, цар розірвав дорожчу мантію, осідлав Боско і оголосив, що буде вивчати царство Землі як бідняк. Він подякував юнака за хороший урок і відправився в шлях. Сокка не очікував, що його уроки дадуть такий результат, але ж йому дісталася справжня корона царства Землі.

Комікси «Аватар: Останній Захисник»
Комикс Потерянные приключения обложка
Книга 1: Спокійні бджоли · Водна війна · Не кашляй! · Реліквії ·
Фристайл з фруктів
Книга 2: Магія сну · Уроки · Аватар Сокка · Бруд - це просто шар шкіри ·
Розділені при падінні · Дорога до Тоф · Поклик природи ·
Повернення додому · Міст
Книга 3: Солдат Вогню · Нічні тварини · День чоловіків
· Ігровий автомат на Смарагдовому острові · Вбивця монстрів
· Вогняний вбивця у поїзді · Магія мечів · Заборонений вхід магам
· Кохання - це поле бою · Дні Дракона · Час гри · Бумі проти Тоф
Продовження мультсеріалу:: Обіцянка (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Рікошет
· Пошуки (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Мішлі · Розколина (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Сестриці · Дим і тінь (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Північ і Південь (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Дисбаланс (частина 1 · частина 2 · частина 3)
Бонуси: Новобранці · Урок фізкультури
Advertisement