Аватар Вікі
Advertisement

Повернення додому — один з трьох канонічних коміксів, які компанія Nickelodeon випустила у якості прев'ю до Книги Вогню мультсеріалу «Аватар: Легенда про Аанга». У ньому розповідається про події в Ба Сінг Се і об'єднання Зуко і Мей.

Вміст[]

Проходячи повз тюремних камер в Ба Сінг Се, Зуко почув розмову двох охоронців, які ніяк не могли повірити, що Айро — брат Лорда Вогню і великий генерал в минулому — тепер став ув'язненим. Розлючений принц накричав на солдатів, заявивши, що Айро зрадив Народ Вогню. Однак це не додало Зуко впевненості в тому, що він правильно вчинив, взявши сторону Азули. Принц повернувся до тронного залу, де Азула як раз віддавала останні розпорядження, пов'язані з від'їздом в країну Вогню, який був запланований на наступний день. Зуко запитав у неї, хто буде керувати величезним містом. Принцеса представила йому Джу Ді, яку вона вибрала на посаду глави адміністрації. Усміхнена жінка заговорила про велич Народу Вогню і запропонувала обом м'ятні цукерки. Тоді Зуко оголосив, що залишається в Ба Сінг Се, оскільки більше не потрібен Азулі. Принцеса знову повторила, що батько простив опального принца, але Зуко був непохитний. Це руйнувало хитрий план Азули, і вона вирушила до Тай Лі. Дівчина повинна була допомогти їй змусити Зуко покинути Ба Сінг Се, а ключем до цього стане Мей.

Ввечері, підкоряючись командам Азули, агенти Дай Лі і Тай Лі накрили на веранді столик на двох. Подруги сховалися за кущем, чекаючи появи Зуко і Мей, яким принцеса сказала про вечерю на честь адмірала Ліанга. Незабаром вони прийшли і, виявивши, що нікого з гостей немає, сіли за столик, адже не зникати їжі. Азула і Тай Лі не змогли сидіти тихо, особливо, коли один з агентів незграбно спробував зіграти «закоханим» на гітарі. Зуко зажадав від сестри пояснень, але та заявила, що просто проходила повз з Тай Лі. Мей запропонувала Зуко покинути змовників, і вони удвох вирушили в місто. Біля прилавку із замороженою рибою «Лі» покликала Джин. Вона запитала у хлопця, де він так довго пропадав, а потім зажадала пояснень щодо Мей. Зуко промимрив, що це його знайома метальниця кинджалів з цирку. Мей вирішила підіграти принцу і поставила його біля фонтану з мороженою рибою на голові. Потім вона відламала одну з бурульок на прилавку і спритно метнула її точно в ціль. Мей не зупинилася на цьому і запропонувала бурульку Джин. На цей раз Зуко ледве встиг ухилитися від кидка і, послизнувшись, впав у фонтан. Залишившись удвох з Мей, принц накинувся на неї, адже він міг загинути. Зуко сказав, що вона дуже змінилася. А ось Мей вважала, що всередині у неї все залишилося як і раніше. При світлі зірок вона поцілувала Зуко.

Наступного дня Зуко і Мей удвох прийшли на навантаження корабля, що ні приховалося від очей Азула і Тай Лі. Мей запитала у Зуко, чи поїде він з нею. Принц не знав, що відповісти, коли побачив, що Айро в кайданах ведуть на корабель. Тепер рішення стало очевидним, і Зуко оголосив, що повертається в країну Вогню. «Роби, що хочеш, Зу-зу. Адже це тільки твоє рішення», зазначила Азула, піднімаючись по сходнями.

Цікаві факти[]

  • Тюрма, в якій утримували Айро, та ж сама, де були ув'язнені Сокка, Тоф, Куей і Момо в серії «Перехрестя долі».
Комікси «Аватар: Останній Захисник»
Комикс Потерянные приключения обложка
Книга 1: Спокійні бджоли · Водна війна · Не кашляй! · Реліквії ·
Фристайл з фруктів
Книга 2: Магія сну · Уроки · Аватар Сокка · Бруд - це просто шар шкіри ·
Розділені при падінні · Дорога до Тоф · Поклик природи ·
Повернення додому · Міст
Книга 3: Солдат Вогню · Нічні тварини · День чоловіків
· Ігровий автомат на Смарагдовому острові · Вбивця монстрів
· Вогняний вбивця у поїзді · Магія мечів · Заборонений вхід магам
· Кохання - це поле бою · Дні Дракона · Час гри · Бумі проти Тоф
Продовження мультсеріалу:: Обіцянка (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Рікошет
· Пошуки (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Мішлі · Розколина (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Сестриці · Дим і тінь (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Північ і Південь (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Дисбаланс (частина 1 · частина 2 · частина 3)
Бонуси: Новобранці · Урок фізкультури
Advertisement