Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2
"Але Аанг, світ чекав, що Аватар повернеться і нарешті покладе край цій війні."
Катара до Аанга

"Повернення Аватара" — другий епізод/розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 21 лютого 2005 року.

Принц Зуко на своєму кораблі наближається до селища, а тим часом Сокка виганяє звідти Аанга за те, що він був на кораблі з Катарою, і можливо, приведе сюди Народ Вогню.

Зміст[]

Селище Плем'я Води[]

1х02 Сокка изгоняет Аанга

Сокка виганяє Аанга з села

Аанг і Катара наближаються до селища, усі жители якого вийшли до її входу, дивлячись на яскраву ракету в небі. Діти з радістю підбігли до юного мага повітря, але дорослі, включаючи Сокку, дивилися на нього напружено. Саме Сокка звинуватив Аангу в тому, що він навмисно дав сигнал людям Вогню. Катару і Аанг розповіли про пастку на старому кораблі, і нагадала дівчині, что туди не можна ходити. Тоді Аанг взяв всю провину в те, що сталося на себе, і Сокка наказав йому покинути селище. Катару спробувала виступити на його захист, але ніхто не підтримав її. Розлютившись, вона оголосила, що йде з селища разом з Аангом. Однак Сокка нагадав їй про борг перед Плем'ям і сім'єю. Аби не допустити, щоб дівчина посварилася зі своїми близькими, Аанг попросив її залишитися, сів на свого літаючого зубра і відправився геть. До Катари підійшла Ґрен-Ґрен, і дівчина звинуватила її в тому, що позбавилася єдиного шансу стати справжнім магом води. Сокка закликав усіх готуватися до оборони.

Від'їхавши зовсім недалеко, Аанг розташувався усередині кільця з льоду, сумуючи про нових друзів, з якими довелося розлучитися. Раптом він побачив корабель Народу Вогню, що рухається до селища. Аанг наказав Аппі залишитися тут і поспішив назад.

1х02 Зуко и Прапра

Зуко вимагає віддати Його

Тим часом, як на кораблі, так і в селищі, Зуко і Сокка споряджалися для битви. Одягувшись і узявши зброю, Сокка піднявся на стіну. Він з напругою вдивлявся в густий туман, коли поверхня крижаної стіни затремтіла і впала спостережна вежа. З туману здався величезний корабель, чий ніс розколов лід і пробив стіну, на щастя, не зачепивши Сокку. Всі жителі з жахом дивилися, як частина борту відкинулася, перетворившись в сходи, і по ній почали спускатися воїни Народу Вогню на чолі з Зуко. Сокка не став чекати, поки вони ступлять на сніг, і помчав їм назустріч. Однак Зуко легко впорався з ним, ударом ноги відкинувши хлопчика в замет.

1х02 Зуко Аанг борьба деревня

Перший бій Зуко і Аанга

Зуко підійшов до жителів селища і зажадав сказати, де «Він» ховається. Ніхто не зрозумів його питання, і тоді принц схопив Ґрен-Ґрен, запитавши, чи такий старий Повелитель Усіх Стихій. Оскільки відповіддю знову була мовчанка, Зуко пустив струмінь вогню над головами жителів. У цей момент Сокка, вибравшись із замету, знову кинувся на супротивника. Зуко легко ухилився від удару, але кидок бумеранга став для нього сюрпризом. Маленький хлопчик кинув спис Сокка, і юнак знову побіг на принца. Кількома ударами руки Зуко зламав спис, коли повернувся бумеранг вдарив його по голові. Принц прийшов в лють, але раптово був збитий з ніг Аангом верхом на пінгвіні. Жители з радістю привітали його, коли, на їх подив, Зуко назвав Аанга Аватаром. Використовуючи свій посох у якості щита, Аанг відбив вогненні атаки принца, але незабаром зрозумів, що їх бій небезпечний для його друзів. Він здався в полон, взявши з Зуко обіцянку, що той залишить селище і залишить плем'я в спокою. Воїни Вогню забрали Аангу, і корабель відплив.

Поки жителі відновлювали зруйноване, Катара дивилася в бік уплившего корабля. Вона сказала братові, який пройшов за її спиною, що потрібно виручити Аанга, оскільки у нього друзів, крім них немає. До її радості, Сокка вказав їй на човен, який вже приготував до подорожі. Ґрен-Ґрен принесла їм ще одну ковдру і зізналася, що Катару подарувала їй нову надію. Вона сказала, що випадковостей не буває і тепер доля Аватар переплетена з їхньою долею. Катару з гіркотою подивилася на човен, на якій було неможливо наздогнати корабель Народу Вогню, коли через схилу показався Аппа.

Корабель Зуко[]

1х02 Зуко отбирает посох

Зуко знайшов подарунок своєму батькові

На палубі свого корабля Зуко відібрав у Аанга посох, відзначивши, що це буде прекрасним подарунком його батькові, і наказав відвести полоненого в карцер. Однак, дійшовши до камери, Аанг легко впорався з двома воїнами, які охороняли його, і вистрибнув назад на палубу. Вибивши двері, що ведуть в центральну частину судна, він побіг на пошуки свого посоха.

Тем часом Катара і Сокка безуспішно намагалися змусити Аппу летіти. Сокка перебрав всі синоніми слову «політ», а Катару благала зубра допомогти їм і Аангу. Несподівано Сокка згадав, що Аанг говорив «Хіп-хіп», коли намагався змусити Аппу летіти. Як тільки зубр почув цю команду, він заробив своїм потужним хвостом і злетів у повітря, до загальної радості брата і сестри, хоча перший спробував приховати своє захоплення.

1х02 Зуко Аанг сражение

Друга сутичка Зуко і Аанга

В одному з коридорів судна Аанг зіткнувся з групою воїнів, але швидко пробіг між ними, використовуючи магію повітря. За допомогою гострих кінців шолома ще одного супротивника він розрізав мотузки, якими були пов'язані його руки. Аанг відкрив двері в кілька кают, в одній з яких побачив сплячого Айро, поки не виявив ту, де знаходився його посох. Як тільки він увійшов всередину, принц Зуко захлопнув за ним двері. Вважаючи, що обмежений простір дасть йому перевагу, він розпочав нове змагання. Однак неймовірна спритність Аанга, підкріплена магією, дозволяла йому ухилятися від вогненних атак. На кілька секунд звернув Зуко в килим, Аанг схопив палицю і за допомогою важкого матраца вирубив принца.

Аанг вибіг на верхівку палубної надбудови, розкрив планер і злетів. Однак Зуко наздогнав його в стрибку і схопив за ногу, змусивши приземлитися на палубі. Бій відновився, коли, на подив принца і радості Аанга, в небі з'явився Аппа. Це не збентежило принца, який кількома вогняними кулями вибив посох з рук супротивника і скинув його за борт.

1х02 магия Катары

Результат магії Катари

Опинившись без свідомості під водою, Аанг увійшов в Стан Аватара. Він створив мійний водяний вихор і обрушив його на палубу судна, розкидавши воїнів Народу Вогню. Розкривши роти, брат і сестра дивилися за діями Аанга. Аппа приземлився на палубі, і Сокка з Катарою кинулися до хлопчика, який лежав непритомний. Аанг відкрив очі і подякував друзям. Сокка побіг за посохом, але з іншого боку його схопив Зуко. Осмілівши, Сокка двома ударами скинув принца за борт. Катару спробувала вдарити струменем води інших воїнів, але тільки приморозили до палуби свого брата. Зібравшись з силами, вона спробувала вдруге і дійсно звернула своїх супротивників в льодинки. Утрьох вони піднялися на спину Аппи і злетіли в повітря. За ними, здивовано і протираючи після глибокого сну очі, спостерігав Айро. Він допоміг Зуко забратися на палубу і разом з ним пустив услід утікачам велику вогненна куля. Аанг, бачучи це, створив повітряну хвилю і направив куля в стіну айсберга. Частина корабля накрило снігом, і він застряг посеред океану. Айро закликав принца не сумувати, оскільки Аватар виявився звичайним хлопчиком, але Зуко вказав йому на те, що вже встиг створити цей «хлопчисько».

На спині Аппи[]

Катара поцікавилася, як Аанг зміг зробити водяний вихор, але той відповів, що не знає. Тоді вона запитала, чому він не сказав їм, що є Аватаром, і Аанг сказав, що не хоче ним бути. Катару нагадала йому легенду і закликала не сумувати. Аанг зрадів, що вони зможуть вивчити магію води разом. Друзі вирішили допомагати один одному у всьому. Несподівано Аанг дістав мапу і вказав на ній кілька точок, де вони були зобов'язані зупинитися, щоб покататися на різних тваринах. Подорож почалася.

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

  • Це єдина серія, де Айро атакує Аватара.
  • Фактично, в битві з Зуко, Аанг вперше використовує магію в реальному бою, оскільки він «проспав» всю війну, а до цього у нього були тільки тренувальні бої з товаришами.

Ляпи[]

  • Коли Катара оголошує, що йде з селища разом з Аангом, вона бере його за ліву руку і направляється до Аппи. В наступному кадрі, обернувшись на крик Соккі, Катару стоїть вже праворуч від Аанги.
  • Коли Сокка очікує корабель Зуко, праворуч від нього біля стіни видно декілька іглу, але потім вони зникають.
  • Коли Сокка вперше атакує Зуко, той відкидає суперника в сніг, а його булаву далеко в сторону. Однак, піднявшись із замету, Сокка вистачає булаву, яка лежить поруч зі сходами корабля.
  • Коли бумеранг б'є Зуко по голові, Сокка знаходиться прямо перед принцом, але в наступному кадрі, коли Аанг збиває Зуко, його вде там немає, а трохи пізніше він виявляється поруч з Катарою.
  • Після того, як корабель Зуко відпливає, діти кидаються лагодити впала намет, однак раніше на загальних планах видно, що жодна з наметів не постраждала під час попередніх подій.
  • Коли Аанг заглядає в каюту, де знаходиться його посох, за дверима явно нікого немає. Але коли він вбігає всередину, Зуко миттєво зачинив двері, як би стоячи одразу за нею.
  • Коли Аанг вистрибує з води в стані Аватара, світяться тільки його очі, але не стріла на лобі.
  • Після того, як Аанг в стані Аватара здолав магів вогню і Зуко потужною хвилею, і в момент, коли Сокка підбирає посох Аанга, палуба на кораблі залишається сухою, але, коли Катару атакують вартоі, які його наздогнали, видно, що на палубі розлита велика кількість води.
  • Коли Аанг показує Катарі і Соккі мапу, він залишає посох за спиною, але в наступному кадрі той пропадає.
Advertisement