Аватар Вікі
Advertisement
"Люди Водяного племени здатні пристосовуватися до багатьох речей, вони мають глибоке почуття спільності та любові, яка тримає їх разом за допомогою чого завгодно."
Айро до Зуко про природу Водяного племені.

Плем'я Води - це колективний термін для нації людей, які практикують мистецтво Магії води. Це один з первинних чотирьох народів, і її громадяни в основному мешкають в північних та південних областях земної кулі, поблизу обох полюсів. Багато людей етнічної групи водяному племені також живуть у Об'єднаній Республіці, і є невелика спільнота водних магів, які заповнюють Туманне болото в Царстві Землі, хоча вони були ізольовані від їхніх племен поколінями, а інші не знали про їх існування, доки вони не спіткнулися на Аватара Аанга, Катару та Сокку.

Люди Водяного племені, як правило, мирні і прагнуть жити в гармонії з природою та іншими народами світу. Існує два основні підрозділи Водяного племені, Північне Плем'я та Південне Плем'я, хоча обидва вони були принаймні де-юре керовані північним вождем до 171 ПГ. Незважаючи на свій мирний характер, всі три групи сприяли важливим битвам в кінці Столітньої війни. Північне Водне плем'я відповідає за головну поразку військово-морського флоту Нації Вогню, що призвело до загибелі одного з найбільш помітних командувачів цієї країни, адмірала Джао, а Південне водне плем'я та Туманне болото взяли участь у вторгненні до Вогненої Нації в день Чорного Сонця. Хоча в минулому між Північчю та Півднем був хороший контакт, хаос війни перервав його і два племені перестали спілкуватися. Хоча зв'язок відновився пізніше, напруженість залишалася і погіршилася після спроб Уналака переосмислити Північний контроль над переважно автономним півднем через військову окупацію, яка кинула Водне плем'я на коротку громадянську війну. Проте після подій Гармонічної конвергенції та подальшої поразки Уналака північні війська відійшли, а Південне Водне Плем'я отримало повну незалежність від Півночі, а Тонрака обрали його новим Вождем.

Водне плем'я є менш потужним, ніж Царство Землі, чи Наця Вогню, через географічне розташування та невеликий розмір його населення та економіки. Економіка залежить від океану, враховуючи місце розташування країни та відсутність ріллі, очевидних виробничих потужностей або мінливих ресурсів. Водне плем'я вступило у глобальний конфлікт, відомий як Столітня війна проти Нації Вогню впродовж життя Аватара Аанга. Південне плем'я було вигнано на межу зникнення через серію руйнівних набігів і Північне плем'я виявилося нездатним надати будь-які ресурси для війни за її межами. З закінченням війни почалося зусилля з реконструкції Південного племені, відновлюючи зв'язок між двома племенами. Через сімдесят років після закінчення Столітної війни Водне плем'я отримало значний вплив у світових справах, з двома представниками в Раді Об'єднаної Республіки, одній для Південної племені, а іншу - для Північного племені. Останній представник Північного Племені, Тарлок, був головою ради, перш ніж його таємне минуле було виявлено в 170 ПГ. Водне плем'я втратила руку в уряді Об'єднаної республіки, коли рада була розпущена після революції проти магів.

Advertisement