Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2
"Це моя доля... знищити Місяць... і Плем'я Води."
Джао Аангу

"Облога Півночі, Частина 2" — двадцятий епізод Книги Води. Вийшов на телеекрани США одночасно з "Облога Півночі, Частина 1" 2 грудня 2005 року.

Швидкий огляд[]

Після успішного захоплення Аанга Зуко намагається знайти притулок на замерзлій пустелі Північного полюса. Тим часом, коли Нація Вогню вторгається в місто, Сокка, Катара та Юї шукають принца Вогню та Аанга. Коли дух Аанга, що повертається до свого тіла, направляє їх до місця розташування, вони рятують його та повертаються до оазису духів, але надто пізно, щоб завадити адміралу Джао вбити смертну форму Духа Місяця, Туї, в результаті чого місяць зникне, а всі маги води втратять здатність до управління стихією. Розлючений Аанг об’єднується з Духом Океану, Ла, і знищує весь флот Нації Вогню. Тим часом, принцеса Юї, яка була пройнята частиною енергії Духа Місяця, коли була хворою новонародженою, жертвує своїм життям, щоб повернути його до життя. Коли місяць повертається на небо, Ла звільняє Аанга, але після відступу в оазис він нападає на Джао, який відмовляється дозволити Зуко врятувати його, і тягне адмірала в воду з собою.

Після завершення бою Команда Аватар продовжує подорож, а Зуко вирішує на деякий час припинити погоню за Аватаром. Тим часом у Нації Вогню принцеса Азула отримує призначення від Володаря Вогню Озая.

Зміст[]

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement