Аватар Вікі
Advertisement
Я - 400-футовий фіолетовий ведмідь-качконіс з рожевими рогами і срібними крилами.
Увага! Інформація з цієї статті не відноситься до канону.

Не кашляй! (англ. Don’t Blow It!) — комікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріалу «Аватар: Легенда про Аанга». Сюжет описує події, що відбувалися паралельно першій книзі мультсеріалу. Вперше колмікс був опублікований в журналі Nick Magazine 23 січня 2009 року.

Вміст[]

Вранці Катара варила в казанку сніданок, а коли він приготувався, покликала Аанга і Сокку. Аанг, який спустився з Аппи, мав жахливий вигляд. Схоже, йому так і не вдалося нормально відпочити. Однак сам Аватар запевняв, що з ним все добре, тільки невелика застуда. Раптом, Аанг гучно чихнув, і весь сніданок полетів на Сокку. Вдень, в польоті, Катара сказала Аангу, що в Племені Води вміють справлятися з застудами, але юнак знову повторив, що з ним все гаразд. У цей момент, Аанг знову чхнув і вилетів з сідла Аппи. Добре, що Сокка заздалегідь прив'язав його мотузкою. Ввечері друзі розбили табір на лісовій галявині. Бачачи, що у Аанга в буквальному сенсі все валиться з рук, Катару розповіла йому, що мазь з жирових і перцевих ягід — дуже ефективний засіб. Аанг відповів, що все пройде само собою, і через секунду чхнув настільки сильно, що злетів вище дерев, а табір був просто зметений ураганом. Погано було те, що політ Аанга помітила група солдат Вогню на носорогах Комодо, і в бік Аватара полетів вогненна куля. Друзям довелося рятуватися бігством, але Катара і Сокка не мали наміру і далі терпіти «легку застуду». На наступному привалі, Аанг був міцно прив'язаний до каменю і обмазаний смердючою маззю. Сокка не втримався і пожартував над видом Аанга, заявивши потім, що він ніколи не хворіє. Наступної митті, Сокка гучно чихнув і виплеснув на себе вечерю. Довелося йому теж попросити трохи мазі.

Комікси «Аватар: Останній Захисник»
Комикс Потерянные приключения обложка
Книга 1: Спокійні бджоли · Водна війна · Не кашляй! · Реліквії ·
Фристайл з фруктів
Книга 2: Магія сну · Уроки · Аватар Сокка · Бруд - це просто шар шкіри ·
Розділені при падінні · Дорога до Тоф · Поклик природи ·
Повернення додому · Міст
Книга 3: Солдат Вогню · Нічні тварини · День чоловіків
· Ігровий автомат на Смарагдовому острові · Вбивця монстрів
· Вогняний вбивця у поїзді · Магія мечів · Заборонений вхід магам
· Кохання - це поле бою · Дні Дракона · Час гри · Бумі проти Тоф
Продовження мультсеріалу:: Обіцянка (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Рікошет
· Пошуки (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Мішлі · Розколина (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Сестриці · Дим і тінь (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Північ і Південь (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Дисбаланс (частина 1 · частина 2 · частина 3)
Бонуси: Новобранці · Урок фізкультури
Advertisement