Аватар Вікі
Advertisement
"Ми з братом швидко зрозуміли, що життя з Аангом — це одна пригода за іншою. Але хто знає, одна з цих пригод може навіть врятувати світ"
— оповідає Кая

Пілотний епізод, який не вийшов в ефір, — це малобюджетний тестовий епізод, створений Майклом Данте ДіМартіно та Браяном Конєцко за підтримки корейської анімаційної студії Tin House, щоб представити серіал «Аватар: Останній Захисник» Nickelodeon.

Пілотний епізод ніколи не транслювався на громадському телебаченні, а замість цього з'являється як бонус на DVD-дисках з коментарями Майка та Браяна. З 14 червня 2010 року його також можна придбати з коментарями та без них на iTunes. Багато елементів пілотної програми не схожі на те, що згодом перетворилося на телесеріал.

Зміст[]

Демонстрація чотирьох стихій магії:

У вступі Кая (первісне ім'я Катари) розповідає про війну між народами, про зникнення Аватара і про те, як вона з братом Соккою знайшли Аанга в айсберзі.

Зуко на своєму кораблі переслідував Аппу, що летить, з Аангом, Каєю, Соккою і Момо. Щоб збити зубра, принц наказав воїнам створити вогненну кулю. Аппа знизився до рівня океану і втік від вогняних куль, але потривожив морського змія. Зубр зміг вислизнути від зубів величезної потвори, і той звернув свою увагу на корабель. Зуко перервав переслідування і створив вогненну кулю, щоб упоратися з новим супротивником.

Пілот Сокка Аанг і Кая

Сокка, Аанг і Кая

Друзі зупинилися на гарному пляжі. Кая, за допомогою магії води, спробувала наповнити бурдюк, але Сокка своїм скептичним зауваженням щодо магії відволік її і потік води обрушився на Аанга і Момо. Аанг висушив себе і лемура, створивши струмінь повітря. Він підвівся, щоб показати Каї правильне положення ніг під час використання магічних здібностей. Скептичний Сокка підійшов до Аанга і висловив йому та Каї, що вони тільки грають, а їм треба видобути їжі. Аанг запропонував йому пошукати щось на острові, і Сокка сказав, щоб Аанг шукав сам. Кая відмовилася відпускати Аватара одного, так як це небезпечно і Сокка пішов за їжею один. Він знайшов стиглі ягоди, але вони мали жахливий смак. У цей момент його спіймали двоє воїнів Вогню верхи на носорогах Комодо.

Аанг і Кая на планері

Аанг і Кая на планері

У цей час Кая і Аанг кріпили віжки на роги Аппи. Точніше, працювала дівчина, а Аанг спокійно лежав на голові зубра. Тоді Кая прикрикнула на нього і хлопчик відразу прийняв смиренну позу, сказав, що вона просто майстер цієї справи, і що він спостерігав за нею і подарував її квітку. Дівчина розсміялася, але подивившись у далечінь, стривожилась, що Сокки так довго немає. Аанг запропонував скористатися планером і, посадивши дівчину нагору, полетів на розвідку. Вони побачили пов'язаного Сокку, якого солдати відвезли до фортеці. Усередині неї робітники зводили величезну статую. Кая сказала Аангу залишатися серед скель, оскільки він дуже важливий і не можна, щоб його схопили. Поки вона спускалася зі скелі, у фортецю прибули Зуко і віз із поваленим морським змієм. На руці у принца сидів його драконів яструб.

Пілот - Зуко використовує магію вогню

Зуко використовує магію стихії Вогню

Сокка дратував Зуко, і той, утомившись його вислуховувати, накинувся на Сокку, налякавши його вогненним диханням. У цей момент стражники привели Каю. Тепер у Зуко було відразу два бранці, які знають про Аватар. Раптом з'явився Аанг, пролетівши за кілька сантиметрів перед принцом. Зуко спочатку злякався від несподіванки, а потім наказав схопити його. Аватара оточила група солдатів. Аанг запитав Зуко: "У чому справа, Зуко, сам не можеш мене схопити?". Зуко ж запитав у Аанга, чи хоче він отримати своїх друзів і наказав солдатам, щоб ті скинули Каю та Сокку в яму, оббиту залізом. Аанг одразу ж підняв хмару пилу і злетів на будівельні ліси. Зуко почав пускати в нього вогонь. До нього підбіг воїн і сказав, що так можна пошкодити статую, але принц відкинув його вбік і побіг до мотузки натягнутої на блок, щоб піднятися вгору лісів. Аанг уже був там і дуже здивувався, побачивши Зуко. Розгорілася запекла сутичка.

У цей час Кая і Сокка звільнилися від мотузок і стали думати, як вибратися з ями, а Момо довелося рятуватися від драконового яструба Зуко. Лемур не тільки спритно ухилився і й опинився просто над кошиком із фруктами не звертаючи уваги на метушню навколо. Воїни ж дістали пожежні шланги і почали гасити палаючі ліси.

Пілот Кая використовує магію стихії води

Кая використовує магію стихії Води

Відбивши низку атак Зуко, Аанг створив вихор і відкинув супротивника прямо на ніс статуї. Закрутивши палицею, він збирався покинути це місце. Однак принц зміг вибратися на голову статуї і перехопив Аанга, вибивши з його рук планер. Зуко створив вогняні кинджали та кинувся у нову атаку. Тим часом, Сокка зв'язав всі мотузки в одну і за допомогою бумеранга закинув один кінець нагору ями. Каї спала на думку ідея краще. Помітивши цівку води, що пливла по стіні ями, вона встала в позу, показану їй Аангом, і, застосувавши магію, зруйнувала величезний резервуар з водою. Вода затопила яму і витягнула їх на поверхню, попутно розкидавши солдатів.

Без своєї палиці, на обмеженому просторі, Аанг насилу протистояв атакам Зуко. В черговий раз, мало не впавши з голови статуї, він зрозумів, що настав час піти на крайні заходи. Він сам зістрибнув униз і, потрапивши в небезпечне становище, перейшов у стан Аватара. Пробігши по вертикальній частині статуї, Аанг знову опинився на її голові і одним ударом скинув Зуко вниз. Через секунду, прийшовши до тями, він зрозумів, що накоїв, і розкривши планер він спас Зуко.

Після, Аанг поспішив на допомогу друзям, яких оточили солдати. Сокка зрозумів, що зараз час на його маневр і зміг зачепити бумеранг із мотузкою на планері. Друзі відлетіли, причому Сокка встиг врізатися в Момо і захопити того разом із кошиком фруктів. Аанг похвалив його за те, що він добув їжі.

Солдати підняли Зуко з землі, а він, люто від поразки, відкинув їх у різні боки і випустив струмінь полум'я з рота.

В останніх кадрах показані Сокка і Кая, які мирно сплять у спальних мішках у сідлі Аппи і Аанг, що летить.

Advertisement