Аватар Вікі
Advertisement

Кочівники Повітря є однією з чотирьох націй у світі Аватара. Її жителі, маги повітря, живуть у храмах розсіяних по всьому світу. Вони відомі своєю духовною мудрістю, миролюбністю та вмінням керувати повітрям.

Суспільство Кочівників Повітря спирається на вчення духовної гармонії та взаємоповаги. Їхні маги використовують повітряний бендінг - мистецтво керування повітрям за допомогою рухів. Повітряні маги також відомі своєю екологічною свідомістю та шанують природу.

За сюжетом мультсеріалу, Нація Повітря була зруйнована внаслідок війни з Нацією Вогню, але єдиний її представник, вижив і пробує відновити свою націю.

З давніх-давен, після надання Левами-Черепахами людям здатності володіти стихіями, ті хто володів повітрям зібралися в племена, які згодом оселилися по різних островах на протилежних кінцях світу. Таким чином існують чотири основні Храми Повітря: Північний і Південний (для хлопців) та Східний і Західний (для дівчат). Згодом Аватар Аанг збудує п'ятий храм, який буде також його домом. Він називатиметься Острівний Храм Повітря. Знаходиться у затоці Юї, територія Республіканського Міста.

Advertisement