Аватар Вікі
Advertisement
Корра Четверта Книга

Заставка Четвертої Книги

Книга 4: Рівновага — четвертий і останній сезон мультсеріалу «Легенда про Корру». У ньому 13 серій, звані розділами. Прем'єра сезону відбулася 3 жовтня 2014 року.

У фіналі Третьої Книги для того, щоб врятувати світ, Аватар Корра зуміла здолати небезпечного противника, але ця перемога дісталася їй дуже важко. Зломлена, вона готується почати нову подорож в пошуках самопізнання і виживання в світі, де сильні нападають на слабких. Коли ж з’являється агресивна військова сила на чолі з Кувірою і доля Царства Землі повисає на волоску, тільки Аватар може все виправити.

Розділи[]

  1. «По стількох роках»
  2. «Самотня Корра»
  3. «Коронація»
  4. «Поклик»
  5. «Ворог біля воріт»
  6. «Битва за Заофу»
  7. «Об'єднання»
  8. «Спогади»
  9. «За хащами»
  10. «Операція Бейфонг»
  11. «Гамбіт Кувіри»
  12. «День Колоса»
  13. «Останній бій»

Цікаві факти[]

  • Четверта Книга — єдина книга «Легенди про Корру», під час прем'єри якої була показана тільки одна перша серія, а не дві.
  • Між випуском Третьою і Четвертою Книги був найменший перерву часу між усіма, до цього випускалися.
  • Як і останні серії Третьої Книги, серії Четвертої Книги викладалися на сайті Nick.com з інтервалом в один тиждень, за винятком двох останніх серій, які були викладені в один і той же день.
  • Четверта Книга — єдина книга «Легенди про Корру», де немає антагоніста-мага води.

Див. також[]

Advertisement