Аватар Вікі
Advertisement
DVD Book 2

Другий сезон серіалу «Аватар: Останній Захисник». В цьому сезоні двадцять епізодів, званих розділами. Він присвячений вивченню юним Аватаром магії землі.

Книга 2: Земля розповідає, що трапилося з Аангом та його друзями після подій першої книги. Йому ще необхідно вивчити магію землі, а потім магію вогню згідно циклу Аватара. До команди Аватара приєднується ще одна людина — Тоф, справжній майстер магії землі. Головному герою належить подолати всі труднощі протилежної стихії, щоб досить добре її вивчити. Маг повітря стає сильним і стійким, він вже майже досяг своєї мети — убити Лорда Вогню Озая. Тим часом принц стає не просто вигнанцем, а зрадником і ворогом народу Вогню. Він разом зі своїм дядьком Айро пізнають всю гіркоту життя біженців і це навіть трохи змінює Зуко.

Розділи[]

  1. «Стан Аватара»
  2. «Печера Двох Закоханих»
  3. «Повернення в Омашу»
  4. «Болото»
  5. «День Аватара»
  6. «Сліпа Бандитка»
  7. «Самотній Зуко»
  8. «Погоня»
  9. «Неприємна Робота»
  10. «Бібліотека»
  11. «Пустеля»
  12. «Зміїний Перевал»
  13. «Бур»
  14. «Місто Стін та Секретів»
  15. «Історія з Ба Сінг Се»
  16. «Пригоди Аппи»
  17. «Озеро Лаогай»
  18. «Цар Землі»
  19. «Ґуру»
  20. «Перехрестя Долі»

Цікаві факти[]

  • Це єдина Книга в серіалі, що не має розділів, що розділені на частини (у першій це двочастинні «Зимове сонцестояння» і «Облога Півночі», а в третій — двочастинні «День Чорного сонця» і «Нуртуюча скеля», а також чотирьохчастинна «Комета Созіна»).

Див. також[]

Advertisement