Аватар Вікі
Advertisement

Канна, яку онуки називали "Пра-Пра", була дбайливою бабусею Катари та Сокки по батьковій лінії. Вона була немагом і найстарішою мешканкою Вовчої Бухти. Хоча Канна спочатку не довіряла Аангу, але коли з'ясувалося, що він Аватар, у неї знову з'явилася надія, яку вона, за її словами, вже давно не мала.

Історія[]

Канна народилася в Північному племені Води. У шістнадцять років вона мала вийти заміж за молодого мага води Пакку, але не захотіла примусового шлюбу і втекла до Південного Племені Води, де подружилася з Хамою, майстром магії води, яка відкрила магію крові. Деякий час вона мирно жила на Південному полюсі серед друзів і загальної рівноправності, якої не було в Північному племені Води. Добрі часи закінчилися, коли Народ Вогню знову і знову нападав на Південне Плем'я Води, викрадаючи і вбиваючи все більше і більше магів води. Зрештою, вони також викрали Хаму, останнього мага води з Південного Племені. У знищеному племені залишилися тільки не-маги. Через деякий час Канна заручилася з невідомим чоловіком і народила Хакоду, а через кілька десятиліть Хакода одружився з Каєю, яка народила Сокку, а ще через рік - Катару, першого мага води за останні десятиліття. На жаль, через кілька років Народ Вогню знову напав на Південний полюс, щоб убити останнього мага води. Кая збрехала, що вона була магом води, щоб захистити свою доньку, через що її вбив солдат Народу Вогню. Через кілька років Хакода разом з іншими чоловіками покинув плем'я, щоб допомогти Царству Землі перемогти Народ Вогню. Канна з любов'ю піклувалася про своїх онуків. Коли Катара і Сокка знайшли Аватара Аанга, вона запропонувала їм супроводжувати молодого мага повітря. Згодом, у третій книзі, вона вийшла заміж за Пакку.

Родичі[]

Канна Эмблема племени Воды
 
Пакку Эмблема племени Воды

Хакода Эмблема племени Воды
 
Кая Эмблема племени Воды

Сокка Эмблема племени ВодыКатара Эмблема племени Воды
 
Аанг Эмблема нации Воздуха

Бумі Эмблема нации ВоздухаКая Эмблема племени ВодыТензін Эмблема нации Воздуха
 
Пема Эмблема нации Воздуха

Джінора Эмблема нации Воздуха
 
Іккі Эмблема нации Воздуха
 
Міло Эмблема нации Воздуха
 
Рохан Эмблема нации Воздуха
Advertisement