Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2
"Їхня армія вважає, що не треба перейматися через купку дітлахів із лісу. Може вони і праві... А може смертельно помиляються."
Джет

"Джет" — десятий епізод/розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 6 травня 2005 року.

Швидкий огляд[]

Подорожуючи пішки, Команда Аватара випадково натрапляє на табір Нації вогню. Солдати миттєво оточують їх, але команду рятують Джет і його борці за свободу та запрошують повернутися до їхньої схованки на вершині дерева. Там, команда дізнається про сиріт, які живуть у лісі та борються з солдатами Нації вогню, які наважуються ступити в ліс. У той час як Аанг і Катара довіряють Борцям за свободу, Сокка залишається скептичним, і це почуття посилюється, коли Джет і кілька його бійців влаштовують засідку на старого цивільного жителя Народу Вогню.

Підозрюючи його справжні наміри, Сокка стежить за Джетом під час нічної прогулянки та виявляє, що лідер Борців за свободу хоче затопити анексоване село Царства Землі у якому зараз перебувають солдати нації Вогню, убивши всіх, навіть цивільних. Однак перш ніж Сокка встигає втрутитися, його схоплює Писклявик (Pipsqueak) та відводить до лідера. До ранку, Джет переконує Катару та Аанга використати їхню магію води, щоб наповнити резервуар під обманом, нібито він потрібен для гасіння лісових пожеж, хоча насправді це має затопити село. Після того, як вони закінчили, вони виявляють справжні наміри Джета, і хоча їм вдається вивести його з ладу в бою, їм не вдається зупинити борців за свободу від підриву дамби та затоплення села. Однак Сокка встиг втекти і попередити селян, евакуювавши їх усіх у безпечне місце.

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в серії:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement