Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2

Ця стаття про епізод мультсеріалу. Про воїнів острову Кіоші див. статтю Воїни Кіоші.

"Ти бачиш, як я роблю це місто щасливим? Вони навіть реставрують ту статую на мою честь!"
Аанг Катарі про жителів острова Кіоші.

"Воїни Кіоші" четвертий розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 4 березня 2005 року.

Швидкий огляд[]

Аанг привозить Катару та Сокку на острів Кіоші, щоб покататися на гігантській рибі Коі, але після близької зустрічі з унагі команда захоплена групою жінок-войовниць, які називають себе Воїнами Кіоші. Аанг виявляє, що він є реінкарнацією засновника острова Кіоші, Аватара Кіоші, хоча жителі села йому не вірять і планують кинути трьох друзів до унагі.

Після того, як Аанг звільняється і демонструє свою магію, жителі села святкують прибуття Аватара. Зрештою чутка про його присутність доходить до Зуко, який негайно пливе до острова Кіоші. Сокка подружився з лідером воїнів Кіоші, Суюкі, яка навчає його воїнським навичкам Воїнів Кіоші. У процесі їй вдається змінити його сексистське ставлення, а також закохатися в нього. Однак Зуко прибуває і атакує село, змушуючи команду Аватар покинути село та відтягнути Зуко. Коли вони від’їжджають, Аанг встигає осідлати унагі та керувати ним, використовуючи водяні бризки істоти, щоб загасити полум’я, що бушує селом, рятуючи його від повного розорення.

Зміст[]

Епізод починається з того, що корабель Зуко дрейфує в морі. Зуко медитує, поки не з’являється Айро з інформацією про Аватара. Айро просить Зуко не злитися, на що принц спокійно відповідає, що він може контролювати свій характер. Однак, коли Айро заявляє, що він не має жодної інформації про поточне місцезнаходження Аватара, Зуко настільки розлютився, що розпалює вогонь свічок для медитації. Айро, дістаючи віяло, щоб охолодитися, пояснює, що Аанга бачили кілька разів, але його неможливо відстежити, показуючи своєму племіннику детальну карту, де його помітили. Зуко бере карту з рук свого дядька і запитує дядька, як він зможе відстежити Аватара, когось, кого він вважає «явним майстром ухиляючого маневрування».

Тим часом Аанг, Катара та Сокка літають на Аппі над Південним морем. Сокка вказує на повну відсутність у Аанга навігаційних навичок – різкий контраст із сприйняттям Зуко. Катара шиє штани для Сокки, а Аанг намагається привернути її увагу та вразити своїм новим трюком, крутінням трьох кульок між долонями. Однак, будучи стурбованою, Катара ігнорує його. Сокка робить сексистський коментар, і Катара сердито кидає в нього свої штани, які не були повністю перешиті. Він швидко шкодує про те, що сказав, кажучи Катарі, що не може носити свої штани, оскільки вони все ще мають велику дірку.

Висадка на Острові Кішоші[]

Kyoshi Warriors attack

Воїни Кіоші влаштовують засідку на Команду Аватар, маючи враження, що вони шпигуни Нації Вогню.

Аанг висаджує Аппу на невеликому острові Королівства Землі, а Сокка повідомляє йому, що останнім часом вони надто часто затримуються, чого не можуть собі дозволити, якщо хочуть досягти Північного полюса. З води випливає велика риба, і Аанг проголошує, що вони сюди прийшли саме через неї, перш ніж роздягнутися до нижньої білизни. Коли він намагається продемонструвати свої рухи Катарі, катаючись на спині риби коі, на нього нападає унагі, гігантський сірий вугор, який мешкає у південно-західних водах Королівства Землі. Наляканий, він біжить по поводі назад на землю й знову вдягається у своє вбрання повелителя повітря. Раптом група потрапляє в засідку таємничої групи воїнів. Катару, Сокку, і Аанга викрадають і прив'язують до стовпа. Воїни виявляють себе, Сокка, побачивши, що всі вони жінки, з женоненависницькою і саркастичною недовірою зауважує, що це точно не вони були тими воїнами, що їх схопили. Одна з воїнів погрожує кинути його до унагі, але Катара заступається, вибачаючись і просячи їх не ображати її брата, оскільки він іноді може бути ідіотом.

Interrogation at Kyoshi Island

Команду Аватар допитують Воїни Кіоші.

Остров'яни хочуть знати причину їхнього перебування там, на що Аанг по-дитячому каже, що вони прийшли покататися на рибаї коі. Ояджі, лідер острова, скептично налаштовано, підозрюює, що вони можуть бути шпигунами Нації Вогню. Він заявляє, що острів Кіоші залишився осторонь Столітньої війни і що він має намір залишитись таким і на далі. Аанг швидко відповідає фактом, що острів названо на честь Кіоші, і каже, що знає її. Лідер воїнів Суюкі стверджує, що це неможливо, а Ояджі уточнює, що Аватар Кіоші померла понад чотириста років тому. Аанг відповідає на їхні запитання, кажучи їм, що він новий Аватар, але люди Кіоші не вірять йому, думають, що він бреше, і хочуть кинути самозванця до унагі. Щоб довести, що він, насправді, давно втрачений Аватар, він вибирається зі скрутного становища за допомогою магії Повітря; цей вчинок відразу переконує остров'ян, які дивляться на це з благоговінням.

Зуко дізнається місцезнаходження Аватара[]

Звістка про прибуття втраченого Аватара на острів Кіоші передається від людини до людини, і нарешті новина доходить до Зуко та Айро. Зуко зненацька підстрибує і готується відправитися на острів Кіоші.

Аанг і Катара насолоджуються смачною їжею з десертів і ласощів, подарованих містом, а Сокка лежить на підлозі, все ще дещо не в собі від того, що його перемогли дівчата.

На честь Аанга жителі міста реставрують статую Аватара Кіоші. Пізніше Аанг хизується перед молодими жінками Кіоші, які ганяються за ним, що дуже дратує Катару. Сокка бачить тренувальний зал (додзьо) воїнів Кіоші і запитує, де він міг би добре потренуватися. Суюкі запитує, чи не хоче він продемонструвати деякі зі своїх "рухів". Він намагається продемонструвати свою техніку, але Суюкі збиває його з ніг. Він заїкається, що поблажливо ставився до неї, але зрештою зазнає невдачі й у наступній спробі, оскільки вона зв’язує його за руку й кидає на землю. Він збентежено залишає додзьо.

Тим часом Катара запитує Аанга, чи може він допомогти їй доставити деякі речі для їхньої подорожі. Аанг відмовляється і запитує Катару, чи не хоче вона піти з ним і групою молодих сільських дівчат у подорож на Аппі, що вона відхиляє. Аанг звинувачує її в тому, що вона ревнує його до того, що він так часто перебуває в компанії дівчат. Катара сердито кидається геть.

Тренування Сокки[]

Kyoshi Warriors clothing

Перед початком навчання Сокка одягається у форму воїнів Кіоші.

Сокка повертається до додзьо та вклоняється Суюкі, визнаючи, що для нього було б честю навчатися у неї. Вона переконалася, що він не буде піклуватися про те, що його тренує дівчина, і він визнає, що раніше говорив деякі недоречні речі, і просить вибачення. Вона погоджується на умовах, що він буде дотримуватися всіх їхніх традицій, в тому числі прийняти форму воїна Кіоші. Він скаржиться на те, що він у сукні, на що Суюкі відповідає, вказуючи на символи честі та хоробрості, які складають форму. У той момент, коли Сокка починає пишатися тим, що носить уніформу, Аанг йде, хихикаючи, роблячи Соккі комплімент за його «гарну сукню».

Суюкі починає навчати Сокку мистецтву бою в стилі Кіоші. Після невеликого тренування Сокка вважає, що починає розуміти стиль бою, але через мить з силою впускає зброю з рук. Суюкі сміється, кажучи, що це не про силу; йдеться про використання сили супротивника проти них і очікування відповідного моменту для удару. Соккі вдається збити Суюкі з ніг, яка, збентежено, каже, що це було навмисно, але згодом визнає, що її збили, і просить його спробувати ще раз.

Аанг та унагі[]

Аанг повідомляє Катарі, що він збирається знайти унагі та осідлати істоту. Після бурхливої ​​суперечки Аанг тікає. Аанг у воді з дівчатами на пляжі нетерпляче чекає прибуття унагі. Після того, як їм здається, що унагі не прийде, дівчата вирішують піти. З’являється Катара, і кожен з них вибачається за свою поведінку, перш ніж почати висміювати її. Однак невдовзі з’являється унагі, який кидає Аанга у воду, втрачаючи свідомість.

Коли унагі пливе до Аанга, щоб завершити атаку, Катара швидко пливе на допомогу, хапаючись за Аанг і використовуючи її магію води, щоб підштовхнути себе до землі. Коли вона виходить на берег, вона ховається за скелями, де помічає наближення військ Нації Вогню. Коли вони проходять повз, вона витягує воду з горла Аанга. Аанг кашляє і прокидається, кажучи їй не їздити на уназі.

Зуко на острові Кіоші[]

Ояджі біжить до Сокки, Суюкі та решти воїнів Кіоші, благаючи їх про допомогу. Вони біжать назустріч метушні, і починається бій. Вони вправно демонструють свої здібності та навички, знищуючи багатьох воїнів Нації Вогню, навіть якщо їх чисельно переважають. Війська Нації Вогню під проводом Зуко спалюють місто, шукаючи Аватара.

Zuko and Kyoshi Warriors

Зуко протистоїть трьом воїнам Кіоші.

Воїни Кіоші атакують їх, збиваючи Зуко та кількох його людей з носорогів. Суюкі та кілька інших дівчат оточують Зуко, і щоб втекти, він використовує вогонь. Він кличе Аанга, саркастично хвалячи його за використання Воїнів Кіоші як передової оборонної сили. Він бачить Аанга, і вони вступають у коротку битву, яка призводить до подальших збитків місту. Засмучений цим усвідомленням, Аанг тікає, щоб знайти Катару. Аанг хотів би запобігти цьому руйнуванню міста, однак Катара каже йому, що якщо вони втечуть, Зуко піде за ними. Аанг, не маючи інших варіантів, погоджується.

Команда Аватар втікає[]

Suki kisses Sokka

Сокка і Суюкі розлучаються поцілунком.

Суюкі закликає Сокку піти з Аангом та Катарою, але він каже, що не залишить її, принаймні без вибачень. Вона запитує, чому, і він пояснює, що ставився до неї як до дівчини, а не як до воїна. Суюкі цілує його в щоку, кажучи йому, що хоча вона воїн, вона також дівчина, що змушує Сокку червоніти. Вона повертається до бою, даючи Соккі та його друзям шанс втекти.

Аанг, Катара та Сокка йдуть, коли місто підпалюють, а Зуко та його послідовники знову переслідують його. Коли вони починають відлітати, Катара намагається запевнити Аанга, що він вчинив правильно, оскільки Зуко та його люди спалили б все село, якби вони залишилися. Аанг раптово стрибає зі спини Аппи у води затоки.

Через мить унагі виривається з води, а Аанг чіпляється за його вуса. З деякими зусиллями йому вдається сісти на голову гігантського вугра, спрямовуючи його на палаюче село. Унагі випльовує струмінь води зі свого рота, гасячи вогонь. Аанг стрибає в повітря, і його ловить Аппа. Троє швидко відлітають на захід сонця, коли унагі пливе під ними.

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement