Аватар Вікі
Advertisement
Я - 400-футовий фіолетовий ведмідь-качконіс з рожевими рогами і срібними крилами.
Увага! Інформація з цієї статті не відноситься до канону.

Аватар Сокка (англ. Sokka, the Avatar) — комікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріалу «Аватар: Останній Захисник». Сюжет описує події, що відбувалися паралельно другій книзі мультсеріалу. Вперше комікс був опублікований в журналі Nick Magazine 12 вересня 2006 року.

Вміст[]

Комикс Аватар Сокка

Сокка демонструє «свої» здібності

Аанг посадив Аппу у невеликому селищі у царстві Землі. Тоф була рада опинитися на землі, оскільки вже втомилася літати. Катара нагадала усім, що люди Вогню можуть бути неподалік, тому розслаблятися не варто, і відправилася по своїх справах. Аанг і Сокка ж зайшли в неподалік намет, де продавали хутра. Аанг надів єнотову шапку і заявив, що у нього тепер теж є «вовчий хвіст». Сокка відповів, що вона дивиться чудово, чим залучив увагу дівчини, що стояла поруч. Вона міряла комір з лисиці-тхора і подумала, що юнак зробив комплімент саме їй. Сокка природно не став переконувати дівчину, додавши, що мертві тварини дуже йдуть до її очей. Несподівано власник магазину заявив, що це все підробка, оскільки він дуже любить тварин. Тоді Сокка продолжив, запропонувавши дівчині і її фальшивим лисицю-тхора сходити кудись з ним, і отримав у відповідь коміром в обличчя. Юнак намагався переконати її, що він насправді герой, оскільки у нього було багато неймовірних пригод разом з Аватаром. Дівчина розчула тільки останнє слово, повернулась до Сокки і дивно запитала: «Ти, Аватар?» Сокка зам'явся, але Аанг підтримав друга, заявивши, що так воно і є, а потім допоміг йому показати кілька фокусів з магією повітря. Дівчина була убита наповал, і дозволила йому віднести її додому на руках. Прийшовши додому, дівчина представил батькам свого нового хлопця — Аватара. Про Аанга ж Сокка сказав, що це — його слуга. «Слузі» тут же дали в руки швабру. Сокка попросив дівчину нікому не казати, що він — Аватар, але було пізно. Перед будинком вже зібралася велика натовп жителів, які вимагали допомогти їм. Сокка не знав що робити, а Аанг відмовився допомагати. Першим вийшов чоловік і попросив позбавити його від болячок на ступнях. Сокка сказав, що йому потрібно частіше мити ноги і носити взуття. Отримавши подяку, юнак подумав, що бути Аватаром не так вже складно.

Комикс Аватар Сокка 2

Друзі виручають «Аватара».

Катара і Тоф теж помітили величезну чергу і з подивом дізналися, що люди стоять на прийом до Аватару. Однак ще більше їх вразило наявність Сокки на початку черги. Юнак пояснив Катарі і Тоф, що заради красивої дівчини він видав себе за Аватара, і попросив підіграти йому. Сокка розвернувся до натовпу і сказав, що зараз покаже магію води. Катару витягла воду з бочки, але вдарила прямо по голові недбайливого брата. Тоф теж скористалася моментом і підкинула Сооку на кам’яному стовпі. В цей момент з'явилася банда Носорогів. Качі влучно кинув ланцюг і Аватар був пов'язаний. Правда, не справжній Аватар, а Сокка. Друзі кинулися на виручку, застосувавши всю свою магію. Сутичка була недовгою, і незабаром банда бігла, кинувши Сооку. Юнак сказав, що зрозумів урок, але з'явилася дівчина поцілувала саме його. Вона була впевнена, що Аватар врятував їх село. Сокка знову охопила манія величі, тому він не став переконувати дівчину, заявивши, що Аватар може звільнитися від мотузок в будь-який момент. «Я тобі не розповідав, як в поодинці врятував Плем'я Води», продовжив Сокка, ведучи дівчину подалі від друзів. Катару, Тоф і Аанг прийшли в лють і вирішили негайно позбутися «Аватара».

Ляпи[]

  • В банді Носорогів відсутній Ян Лу.
  • У мультфільмі Болас був зброєю Огодея, а Качи володів алебардою. У коміксі все навпаки.
Комікси «Аватар: Останній Захисник»
Комикс Потерянные приключения обложка
Книга 1: Спокійні бджоли · Водна війна · Не кашляй! · Реліквії ·
Фристайл з фруктів
Книга 2: Магія сну · Уроки · Аватар Сокка · Бруд - це просто шар шкіри ·
Розділені при падінні · Дорога до Тоф · Поклик природи ·
Повернення додому · Міст
Книга 3: Солдат Вогню · Нічні тварини · День чоловіків
· Ігровий автомат на Смарагдовому острові · Вбивця монстрів
· Вогняний вбивця у поїзді · Магія мечів · Заборонений вхід магам
· Кохання - це поле бою · Дні Дракона · Час гри · Бумі проти Тоф
Продовження мультсеріалу:: Обіцянка (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Рікошет
· Пошуки (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Мішлі · Розколина (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Сестриці · Дим і тінь (частина 1 · частина 2 · частина 3) · Північ і Південь (частина 1 · частина 2 · частина 3)
· Дисбаланс (частина 1 · частина 2 · частина 3)
Бонуси: Новобранці · Урок фізкультури
Advertisement