Аватар Вікі
Advertisement
Книга 1: Вода
Хлопчик у айсбергуПовернення АватараПівденний Храм ПовітряВоїни КіошіЦар ОмашуУв'язненийСвіт Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2Сувій підкорення водиДжетВеликий каньйонШтормБлакитний духВорожкаБато з племені ВодиДезертирПівнічний Храм ПовітряМайстер ВодиОблога Півночі, Частина 1Облога Півночі, Частина 2
"Але я маю поговорити з Аватаром Року, щоб дізнатися, що означає моє бачення! Мені потрібно дістатися до Храму вогню до того, як сонце зайде в день сонцестояння."
Аанг пояснює друзям причину поїздки на острів Півмісяця.

"Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2" — восьмий епізод/розділ Книги Води. Вийшов на телеекрани США 15 квітня 2005 року.

Швидкий огляд[]

Аанг летить до храму вогню, щоб поговорити з Аватаром Року в день зимового сонцестояння. Окрім того, що за їх переслідує Зуко, блокада Нації Вогню під проводом Джао атакує їх, але йому не вдається їх зупинити. Прибувши до храму, Аанг вражений, дізнавшись, що п’ять мудреців вогню, які доглядають за храмом, більше не є союзниками Аватара. Однак, один мудрець, який залишається вірним, Шаю, допомагає Аангу дістатися до святилища, де він має поговорити з минулим Аватаром. Року повідомляє Аангові про комету Созіна, яка дала Нації Вогню силу розпочати війну сто років тому і знову дасть їм силу завершити її після її прибуття наприкінці літа. Аанг перемагає Джао, Зуко та мудреців, коли він перевтілюється в дух Року, який руйнує храм.

Зміст[]

Персонажі[]

Список головних та другорядних персонажів, які з'явилися в епізоді:

Цікаві факти[]

Загальне[]

Ляпи[]

Advertisement