Аватар Вікі
Advertisement

Аватари. («Кінець гри»)

Аватар — єдина людина на планеті, здатний керувати усіма природними стихіями. Аватар є сполучною ланкою між світом людей і світом духів. Призначення Аватара — зберігати рівновагу і світ на Землі.

У світі може існувати тільки один Аватар, але він може контактувати зі своїми попередніми утіленнями шляхом проникнення в світ Духів або медитації. Коли Аватар вмирає, він відразу по черзі перевтілюється в кожному з народів: Вогню, Повітря, Води і Землі.

У кожного народу є шляхи обчислення Аватара. Наприклад, Повітряні кочівники впізнали Аватара в Аанзі так: дітям, народженим того року, коли загинув Аватар Року, вони пропонували вибрати іграшки, серед яких були ті, що належали попереднім Аватарам. Аангу сподобалися чотири: черепашачий панцир (Вода), пропелер на нитці (Повітря), свинобезьяна (Земля) і барабан (Вогонь). Колись ці ж речі вибрала Янгчен. Згадується, що це випробування було не єдиним.

Зазвичай Аватару повідомляють про його статус, коли він досягає повноліття, тобто шістнадцяти років. До того часу йому потрібно досконало володіти своєю рідною стихією і бути готовим вчити всі інші. Винятком стал Аанг, що дізнався про свій статус в дванадцять років. З ним поквапилися через агресію народу Вогню. Винятком також стала і Корра, яка в п'ять років вже демонструвала здатності до трьох стихій: води, землі і вогню.

Деякі Аватари володіють магієй енергії — древнім мистецтвом, яке в сучасному світі вважається загубленим. Це не є обов'язковою дисципліною.

Аватар, який підкорив усі чотири стихії і навчився володіти станом Аватара, стає абсолютним Аватаром і найсильнішим магом в світі.

Поява Аватара[]

В часи, передували Аватару, люди не народжувалися зі здібностями до стихій, а ненадовго отримували їх від стародавніх левів-черепах. Поділу на чотири народу не було, оскільки групи людей жили відокремлено, селячись на спинах левів-черепах, які володіють силою стихій, і не знали про існування інших племен. («Витоки, частина 2»)

Деякі люди проникали у світ Духів через портали духів, які в ті часи були відкриті, і шляхом медитації знаходили в собі здатності до управлінню енергією свого тіла. («Світло у пітьмі»)

Світ людей і світ Духів захищала Рава, дух світла і гармонії, що утримувала духу тьми і хаосу Вату. Тому час до Аватара називається також епоха Рави.

Десь у 9830 році ДГ Рава і Вату виявилися відокремлені один від одного з вини молодого підкорювача вогню по імені Ван. Ця людина була першою і єдиною з людей свого плем'я, хто покинув лева-черепаху, вступив в тісний контакт з духами, удосконалив спосіб підкорення вогню і пройшов відстань, розділяв левів-черепах. Ван втрутився у протистояння Рави і Вату, вважаючи, що воно наражає на небезпеку оточуючих, і в підсумку звільнив духу пітьми. Внаслідок, бажаючи виправити свою помилку, Ван звернувся до левів-черепах з проханням дати йому силу інших стихій, щоб він допоміг Раві повернути контроль над Вату. Рава погодилася прийняти його допомогу і, в свою чергу, допомогла йому опанувати стихіями повітря, води і землі. Через рік, під час Гармоійного зближення, вони разом воювали з Вату. Рава вселилася в Вана, щоб дати йому можливість використовувати всі чотири стихії одночасно. Завдяки енергії порталів Духів дух Рави виявився навічно прив'язаний до душі Вана, тим самим створивши дух Аватара, і це дозволило їм здолати Вату.

Ставши зберігачем втілення світла, Ван розділив людей і духів, виселивши духів з матеріального світу і закривши портали. Люди переселилися з левів-черепах, утворивши чотри народи, названі згідно стихіям, отриманим від левів-черепах: Води, Землі, Вогню і Повітря. Ван визначив роль Аватара в світі: підтримувати рівновагу світових сил, бути посередником («мостом») між людьми і духами, вчити різні племена людей мирному взаємодії один з одним, та вирішувати конфлікти. Це було метою його життя і стало призначеннях усіх наступних Аватарів. Після смерті Вана дух Аватара переродився в одному з людей Народу Повітря, а після смерті другого Аватара став втілюватися в інші народи в порядку відповідності їх стихій з порами року. Завдяки Раві Аватари отримали здатності до володіння чотирма стихіями і пам'ять про своїх попередніх втіленнях.

Цикл Аватара[]

Якщо вивчати магію вогню не згідно циклу, вона стає некерованою. («Дезертир»)

Втілення Аватара контролюються циклом Аватара, що складається з чотирьох елементів: Води, Землі, Вогню, Повітря. Цей порядок ґрунтується на зміні чотирьох сезонів: зими (Вода), весни (Земля), літа (Вогонь) і осені (Повітря).

Коли Аватар вмирає, наступний Аватар народжується в іншій нації, згідно циклу (наприклад, за Аватаром Янгчен з Повітряних кочівників пішов Аватар Курук з Племені Води, потім Аватар Кіоші — маг землі, після маг вогню Аватар Року, потім — Аанг, маг повітря, і нарешті — Корра — маг води). Новий Аватар не пам'ятає своє минуле життя, поки не встановить зв'язок з духом Рави, що зберігають пам'ять про неї. В певних випадках Аватар може згадати імена своїх попередників, предмети, що належать їм, або людей, які були з ними знайомі. Невідомо, чи є якась закономірність, яка визначає, буде Аватар чоловіком або жінкою, хоча все вказує на те, що її немає.

Цей ж цикл визначає, в якому порядку Аватару необхідно вивчати стихії. Це потрібно, щоб недосвідчений Аватар не завдав шкоди собі чи оточуючим. Звичайно, першою стихією він вивчає свою рідну, до 16 років. Після чого йому відкривають, що саме він Аватар, і потім в його обов'язки входить вивчення інших стихій — згідно циклу. Якщо Аватар не притримувався його, це чревате наслідками різної тяжкості, що нам продемонстрував Аанг. Йому необхідно було за дуже короткий термін вивчити всі три дисципліни, тому в ситуації, що склалася він постарався дізнатися магію вогню у Джонг Джонга, але обпік Катару і відрікся від вивчення цієї магії. А це тому, що спершу необхідно було вичати магію води і землі, щоб бути досить стійким і протистояти руйнівній силі вогненної магії.

Відомі Аватари[]

Статуї аватарів в святилищі Південного Храму Повітря. («Південний Храм Повітря»)

Артбук: статуї 18 останніх Аватарів до Аанга.

В таблиці нижче наведені імена і загальна інформація про усіх відомих Аватарах:

Ім'я Нація Батьківщина Роки життя
Корра Плем'я Води Південний полюс 154 ПГ — по теперішній час
Аанг Повітряні кочівники Південний Храм Повітря 12 ДГ — 154 ПГ (166 років)
Року Народ Вогню Країна Вогню 82 ДГ — 12 ДГ (70 років)
Кіоші Царство Землі напівострів Кіоші 312 ДГ — 82 ДГ (230 років)
Курук Плем'я Води Північний полюс 345 ДГ — 312 год ДГ (33 года)
Янгчен Повітряні кочівники Західний Храм Повітря Невідомо — 345 ДГ
Зето Народ Вогню Країна Віогню Невідомі
Салай Царство Землі Невідомо Невідомі
Другий Аватар Повітряні кочівники Поселення Повітряних кочівників НЕвідомі
Ван Народ Вогню Місто на вогняному Леві-Черепахі 9829 ДГ (з'єднання з Равой) — невідомо

Відомі команди Аватара:

Пропозиції і роздуми[]

  • Цикл Аватара був порушений, коли Азула потрапила блискавкою в Аанга і вбила його, поки тот був у стані Аватара. Катарі вдалося повернути його назад вчасно. Втім, після цього Аанг не міг якийсь час спілкуватися зі своїми минулими втіленнями і входити в цей стан Аватара.
  • Стан Аватара, скоріше, служить як потужний захисний механізм (він навіть викликається згодом переживання сильних емоцій), покликаний розширити можливості Аватара і об'єднати всі знання і досвід його попередніх втілень. Стан Аватара у наступного за циклом Аватара також стає все більш потужним в зв'язку зі збільшенням кількості попередніх Аватарів.
  • Було заявлено, що Кіоші жила близько 230 років. Пов'язано це було з вивченням способу життя вічного у мудреця Лао Гея.
    • Тривалість життя його попередника Курука складає 33 роки, що було закликано його постійними битвами з темними духами, які повільно вбивали його тіло.
  • Невідомо, як би Аватари дізнавалися про свій статус, якби вони народилися в Болотному Племені.
  • Було кілька разів встановлено, що кожен наступний Аватар може легше вивучати усі чотири стихії, оскільки вже не раз робив це в своїх минулих втіленнях. Це означає, що кожен наступний Аватар біде сильніше попереднього.
    • Декякі Аватари зтикалися з труднощами при вивченні стихії, протилежної його рідній стихії (Року, Аанг) або його характеру (Корра).
  • Невідомо, як другий Аватар дізнався про свій статус, але є пропозиції, що він зхміг зв"язатися з Равою або йому допоміг Ван, і від когось з них він дізнався, що він — Аватар, і з'ясував, що входить в обов'язки Аватара.

Аватари у світі Духів[]

Найчастіше у серіалі ми бачимо, що в баченнях і в світі Духів Аватари постійно виглядають так, як виглядали на момент смерті. Року — завжди у обліку старого, а інші Аватари молоді і здорові. Однако Аватар Ван в баченні Коррі виглядав зовсім молодим — яким він вперше проник в світ Духів, а не яким він був на момент смерті. («Пітьма насувається») Не менш дивно, що Кіоші виглядає так молодо в свої 230 років (хоча шар косметики на обличчі, можливо, приховує ознаки старості). також цілком можливо, у світі Духів Аватари виглядають так, як вони себе бачать або в якому вигляді з'явилися там вперше. Наприклад, Аанг був в одязі мага повітря і з поголеною головою, тоді як у світі людей він одягнений в одяг мага вогню і з волоссям. («Аватар та Лорд Вогню») У баченнях Корри («Кінець гри») дорослий Аанг виглядає набагато молодше, ніж у баченні Тензіна («Пітьма насувається»).

Дисципліни одночасно[]

Аватар Аанг використовує одночасно всі чотири види магії в боротьбі проти Озая. («Комета Созіна, частина 4: Аватар Аанг»)

Аватари здатні в один час використовувати більше однієї стихії, якщо їх вивчили. Вперше це продемонстрував Аанг у серії «Історія з Ба Сінг Се». Тоді він створював зоопарк, одночасно піднімаючи землю і використовуючи повітряний скутер. Також, якщо припустити, що для управління хмарами використовується магія води і магія повітря, то більше однієї дисципліни Аанг використовував для створення прикриття для Аппи, коли вони пролітали над землями Вогню. Хоча, можливо, йому допомагала Катара. Ну і, безперечно, найяскравіше Аанг показав використання всіх чотирьох елементів в боротьбі проти Озая («Комета Созіна, частина 4: Аватар Аанг»). Він створив навколо себе сферу з повітря, а навколо — орбіти з каменів, води і вогню.

Стан Аватара[]

Загальна стаття: Стан Аватара

Це найвищий прояв сили Аватар, при якому він може використовувати весь свій потенціал. Воно виникає, коли Аватар входить в контакт з духом Рави, яка своєю енергією світла посилює його магічні здібності і передає знання магічних технік, накопичені попередніми Аватарами.

Медитація і духовний зв'язок[]

Аанг нерідко використовує медитацію, щоб увійти в світ Духів. («Аватар та Лорд Вогню»)

Аанг, як молодий монах, часто використовує медитацію — невід'ємну частину життя магів повітря. Аанг не входить у стан Аватара під час медитації і гармонії, хоча його стрілки світяться. Завдяки цьому методу він відвідав світ Духів, знаходячись у Оазісі Духів. («Облога Півночі, Частина 1»)

Відомі випадки медитації[]

  • У серії «Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2» Аанг намагався поговорити з Року. Цікаво, що в цьому випадку його татуювання не світилися.
  • У серії «Облога Півночі, Частина 1» Аанг медитував, намагаючись знайти спосіб порятунку Північного Племені Води.
  • У серії «Комета Созіна, частина 2: Видатні вчителі» Аанг за допомогою медитації шукав спосіб завершити війну. Він медитував на леві-черепаці, і послідовно звертався до своїх минулих втілень — Року, Кіоші, Куруку і Янгчен.
  • В коміксі «Обіцянка, частина 3» Аанг медитував, щоб запитати поради у Року.
  • В коміксі «Розкол, частина 2» повітряні аколіти створили Аангу умови для медитації, оскільки в нормальних умовах він не міг зв'язатися з Янгчен через те, що перш розірвав зв'язок з Року. Аанг відновив ценй зв'язок у «Розкол, частина 3» і знову міг контактувати з попередніми Аватарами в будь-якому місці. Медитуючи на скелі, він завершив діалог з Янгчен.
  • У серії «Екскурс у минуле» Корра використовувала медитацію, щоб детально дізнатися про минуле Аанга і Якона.
  • У серії «Провідник» Корра проникла в світ Духів, медитуючи разом з Джінорі.
  • У серії «Світло у пітьмі», медитуючи в дуплі Дерева Часу, Корра з'єдналася зі своїм внутрішнім духом та енергією всесвіту.
  • У серії «Ковток свіжого повітря» Корра медитувала, намагаючись увійти в контакт з аватарами минулого і дізнатися, як очистити Місто Республіку від ліан. Внаслідок медитації зрозуміла, що аватарів минулого немає остаточно і тепер вона сама по собі.
  • У серії «Самотня Корра» Корра за допомогою медитації намагался відновити зв'язок з Равою.
  • У серії «За хащами» Корра намагался повернутися у світ Духів за допомогою медитації, але їй завадили бачення. Вона змогла подолати їх, медитуючи разом з Захіром, і потрапити в світ Духів.
  • У серії «Операція Бейфонг» Корра знову відправилася у світ Духів шляхом медитації, щоб закликати духів на захист міста.

Духовний зв'язок[]

Аанг і Корра використовували духовний зв'язок, щоб знайти своїх друзів і дізнатися, що відбувається в світі. Для цього вони торкалися до коріння дерева Бан'ян, що дозволяло їм відчувати зв'язок з оточуючим світом. Аанг таким чином знайшов Аппу, якого викрали маги води з Болотної Племені Води. У цей момент він ненадовго увійшов в стан медитації, але його татуювання засвітилися не білою світлом, а золотистим. («Болото»)

Корра доторкнулася до коренів дерева, щоб відновити зв'язок зі світом, і знайшла Джинору, Ікі і Міло, які шукали її. («Поклик») Корра використовувала духовний пошук і поза Болота, торкаючись до лози світу Духів в місті Республіка, щоб знайти викраденого принца Ву. («Об'єднання») Також духовний зв'язок їй допомагала дізнатися, чому зарості духів забираютю людей («За хащами»). Духовний зв'язок можуть використовувати і прості маги. Джінора за її допомогою визначала місцерозташування Кая, коли його викрали Дай Лі. Також, за твердженнями Тоф, за допомогою духовного зв'язка вона стежила за життям своїх дочок.

Цікаві факти[]

  • Очі Аватара і татуювання (у випадку з магом повітря), як правило, світяться білим світлом, але розрізняються інтенсивністю. Можливо, чим сильніше емоція, тим яскравіше світіння.
  • У санскриті/хінді «аватар» означає як дієслово «знижуватися» або «втілення» як іменник.
  • У деяких релігіях Аватаром називалася людина, що є вмістилищем для божественної суті.

Див. також[]

no:Avatar

Advertisement