Аватар Вікі
Advertisement

Світ має велику історію, що налічує понад двадцять тисяч років. У цій статті перераховані історичні події в хронологічній послідовності.

Історію цього світу можна умовно розділити на дві частини: час до Аватара і час Аватара. До створення Аватара левові черепахи служили захисниками людства, дозволяючи людям будувати міста на своїх панцирах. Щоразу, коли мешканці їхніх міст вирушали в Дикі Землі, істоти дарували людям здатність підкорювати стихію, з якою була пов'язана черепаха; сила поверталася після повернення в місто. Однак після створення Аватара левові черепахи відмовилися від ролі захисників людства, і люди були змушені самостійно облаштовувати свої домівки, розкидані по всьому світу, що врешті-решт призвело до поділу світу на чотири нації.

Найвизначнішою історичною подією, що відбулася під час пригод Команди Аватара Аанга, була Столітня війна, подальший Рух за відновлення гармонії, та Проект реконструкції Півдня. За часів Команди Аватара Корри відбулася низка важливих подій, зокрема Революція проти магів, події навколо Гармонійного зближення, повстання Червоного Лотоса, утворення Земної імперії та Криза Евакуйованих. За деякий час до епохи Корри термін "модерн" використовувався для опису того, як світ вступив в індустріальну епоху.

Дати[]

Однією з головних проблем світу Аватара є те, як відстежувати його довгу історію. Традиційно історія може бути записана за так званим "календарем Аватарів", в якому кожному Аватару присвоюється "епоха", а потім відстежуються дні з моменту його народження. Однак цей календар з часом вийшов з широкого вжитку через свою громіздкість.

Альтернативно, можна відстежувати час, використовуючи одну дату як орієнтир, відраховуючи від неї назад і вперед. Це стосується системи датування ДГ/ПГ, яка також використовується у світі Аватара. Згідно з цією системою, події датуються роками до Геноциду Повітряних Кочівників (ДГ) і роками після геноциду (ПГ). 0 ПГ - це рік, коли Лорд Вогню Созін використав силу комети Созіна, щоб розпочати Столітню війну з Геноцидом Повітряних Кочівників, і слугує початком епохи для цієї системи датування. Оскільки ця система корисна для уточнення часто заплутаної хронології подій у світі Аватара, вона використовується для наступної хронології та інших статей.

Додаткові примітки про систему:

  • 0 ПГ почався взимку, але незабаром приходить весна. Це відповідає як сонячному, так і китайському місячному календарям. Комета Созіна прибула наприкінці восьмого місяця (сонячного або китайського) того року, щоб задовольнити термін "кінець літа", який використовується Року.
  • Аанг вийшов з айсберга взимку наприкінці 99 ПГ, а останні битви війни відбулися на восьмому місяці 100 ПГ.
  • Майже всі персонажі досягли свого теперішнього віку в 99 році ПГ, оскільки в серіалі не було показано жодного дня народження, окрім ЮЇ. Наприклад, Катарі виповнилося чотирнадцять років у 99 році ПГ, а до кінця війни їй було майже п'ятнадцять.
  • Єдині дати народження, про які відомо, - це дні народження ЮЇ, якій виповнилося шістнадцять років на початку 100 р. ПГ, наприкінці зими, та сина Айро, Лу Тена, який був невідомого віку, коли загинув під час війни, але чий день народження припав на весну.
  • Датування деяких подій між пробудженням Аанга в Південному Племені Води і прибуттям Аанга в Північне Плем'я Води може бути неточним, оскільки невідомо, чи використовується сонячний календар, чи китайський місячний.

Китайський зодіак[]

Китайський зодіак також включений. Він обертається навколо математичного циклу дванадцяти тварин. Тварини перераховані тут по порядку.

1. Щур
2. Бик
3. Тигр
4. Кролик
5. Дракон
6. Змія

7. Кінь
8. Вівця
9. Мавпа
10. Півень
11. Собака
12. Свиня

Назви епох[]

На другому кільці календаря Ван Ши Тонга видно шістнадцять назв епох. Однак незрозуміло, як вони використовуються для датування світу Аватара. Вторгнення Народу Вогню відбулося в День Чорного Сонця в епоху Ri Wu, тоді як попереднє затемнення, назване "найтемнішим днем в історії Народу Вогню", сталося в епоху Pei Zhi. Аватар Гун жив в епоху Ru Ming.

Примітка: Ці визначення дуже слабо пов'язані з ієрогліфами, оскільки багато комбінацій важко зрозуміти. Деякі ієрогліфи більше не використовуються в сучасній китайській мові.

1. Ri Wu
(氜武, "Вищі військові")
2. Chun Tai
(淳泰, "Чесний і піднесений")
3. Zhi Yuan
(坧元, "Заснування та походження")
4. Jiong Yu
(烱裕, "Яскравий достаток")
5. Ri Long
(氜隆, "Велике процвітання")
6. Yi Wen
(溢文, "Переповнена культура")
7. Pei Zhi
(培治. "Правило культивування")
8. Kun De
(焜徳, "Сяюча чеснота")

9. Yun Zhen
(氲貞, "Зростаюча лояльність")
10. Ru Ming
(渪明, "Занурені в яскравість")
11. Yao Ping
(堯平, "Мир імператора Яо")
12. Yang Chong
(煬崇, "Горючою честю")
13. Fen An
(氛安, "Захмарений мир")
14. Zhang Shun
(漳順, "Плавний, як річка Чжан")
15. Yuan Zheng
(垣正, "Бастіон праведності")
16. Zhuo Guang
(焯光 "Яскраве світло")

Перший ієрогліф у цих двосимвольних словах має радикал (один із 214 ідеографічних елементів китайського письма, який у поєднанні з фонетикою утворює тисячі різних ієрогліфів), що представляє одну з чотирьох стихій і обертається в порядку повітря, вода, земля і вогонь.

  • 气 - радикал "повітря", використовується в ієрогліфах, пов'язаних з газом
  • 氵 - радикал "три краплі води", використовується в ієрогліфах, пов'язаних з рідиною
  • 土 - радикал "земля", використовується в ієрогліфах, пов'язаних з брудом, землею, мінералом тощо
  • 火 - радикал "вогонь", використовується в ієрогліфах, пов'язаних з вогнем, спекою тощо

Наприклад, час Аанга відповідав епосі Ri Wu, яка використовує радикал повітря (气). Отже, одна з можливих версій може ґрунтуватися на Циклі Аватарів, де епоха змінюється зі смертю кожного Аватара. Якщо це так, то Аанг жив би в епоху Ri Wu (Вищий військовий), Року - в епоху Zhuo Guang (Блискуче світло), Кіоши - в епоху Yuan Zheng (Бастіон праведності), і так далі. Це також означатиме, що Корра житиме в епоху Chun Tai (Чесний і піднесений).

Традиційний календар Аватара[]

Дні можна було рахувати за тим, коли вони припадали на життя Аватара, наприклад, Ранґі називає певний день "шість тисяч чотириста п'ятдесят четвертим днем ери Кіоши". За життя Кіоши цей метод літочислення вважався архаїчним і використовувався лише освіченими істориками або для певних духовних церемоній.

Хронологія[]

До епохи Раави (до 19 829 р. ДГ)[]

  • ТуЇ і Ла проявляються у фізичному світі, приймаючи смертні форми риб кої.
  • Мати облич народжує Коха, Викрадача облич, але згодом вони розлучаються.
  • У світі з'являються перші люди.
  • Ваату проривається крізь бар'єр, що розділяють людей і духів, дозволяючи обом подорожувати між потойбічним і смертним світами.

Епоха Раави (бл. 19 829 р. ДГ - бл. 9 829 р. ДГ)[]

  • Раава, дух світла і миру, змагається зі своїм супротивником Ваату, духом темряви і хаосу.
  • Відбувається перше відоме Гармонійне зближення.

Невідома дата до бл. 9 850 р. ДГ[]

  • Люди починають будувати свої міста на панцирах левових черепах, щоб захистити себе від небезпек Диких Земель. Щоразу, коли людям доводилося вирушати в дику природу за їжею, левові черепахи дарували мисливцям здатність контролювати одну зі стихій. Зрештою, більшість міст втратили зв'язок і знання про існування одне одного і розвинули унікальні культури.

9 850 р. ДГ - рік Змії[]

  • Народження Вана - першого Аватара.

9 848 р. ДГ - рік Вівці[]

  • Народження Джайї - друга Вана, та одного з перших магів вогню.

бл. 9 832 р. ДГ - рік Щура[]

  • Ван викрадає стихію вогню у левової черепахи, щоб підбурити повстання і вкрасти їжу у сім'ї Чоу.
  • Ван вигнаний у Дикі Землі.
  • Ван подружився з духами і освоїв Танцюючого Дракона.

бл. 9 830 р. ДГ - рік Тигра[]

  • Ван розриває зв'язок між Раавою і Ваату, випускаючи у світ хаос.
  • Ван і Раава починають спільну подорож, щоб опанувати інші елементи.

бл. 9 829 ДГ - рік Кролика[]

  • Велику групу магів вогню на чолі з Джайєю вбивають темні духи під час битви в Диких Землях.
  • Відбувається друге відоме гармонійне зближення.
  • Ван і Раава стають назавжди пов'язаними, що робить Вана першим Аватаром.
  • Ван перемагає і замикає Ваату в стихійному бар'єрі в дуплі Дерева Часу.
  • Ван наказує духам повернутися у свій світ і розділяє два світи, запечатуючи духовні портали, розташовані на Північному і Південному полюсах.
  • З появою Аватара левові черепахи колективно вирішили, що їхнє завдання як захисників людства виконано, і що вони більше не будуть дарувати нікому здатність до магії.
Advertisement