Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki
This page is move protected. Waterbender Water Tribe emblem Red lotus tile
"Sence Avatar Wan'ın yaptığı iyi bir şey miydi? Neredeyse tüm ruhları bu dünyadan sürmek? Avatar denge getirmedi, sadece kaos getirdi. Kendine iki dünya arasında köprü diyorsun ama bir köprü "olmamalı"; bir arada yaşamalıyız."
— Unalaq, Korra'ya.[1]

Unalaq Kuzey ve Güney'in şefi olan bir su bükme ustasıydı. Su Kabilesinden, Kırmızı Lotus'un eski bir üyesi ve ilk ve tek Karanlık Avatar. Tonraq'ın küçük kardeşi, Desna ve Eska'nın babası olduğu Malina'nın kocası ve Avatar'ın amcasıydı. Korra. Özellikle ruhani bir adam olan Korra'nın ruhani akıl hocası olarak kısa bir süre hizmet etti, ta ki Korra babasının sürgün edilmesine karıştığını keşfedene kadar, bu noktada Korra'nın öğretmeni oldu.Kimsenin haberi olmadan, Unalaq Vaatu'yu Ruh Dünyası'ndaki hapsinden kurtarmak için çalışıyordu ve Karanlık Avatar olmak için Vaatu ile kaynaşmadan önce bu görevi başardı. Bu amaçla Unalaq, yeğeni tarafından yenilip öldürülmeden önce Cumhuriyet Şehri'ni neredeyse yok ediyordu. Avatar'ı yok etme ve dünyayı karanlık bir çağa sokma girişimi sonuç olarak engellenmiş olsa da, Unalaq insanları ve ruhları yeniden bir araya getirmeyi ve böylece dünyayı sonsuza dek değiştirmeyi başardı.

Referanslar[]

  1. Hedrick, Tim (writer) & Graham, Ian (director). (November 15, 2013). "Harmonic Convergence". The Legend of Korra. Book Two: Spirits. Episode 12. Nickelodeon.
Advertisement