Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki

Şablon:Karakter bilgikutusu2 13 yaşındadır. Pek normal değildir. Birisinin kendisini ıslatmasını sevmez fakat çamura bayılır. Beifong ailesindendir. Toprak bükmeyi doğadaki gerçek toprak bükücüler olan dev köstebeklerden öğrenmiştir. Görme engelli olan Toph, toprakta hareket eden cisimlerden gelen titreşimleri hissederek görmeyen gözlerinin yerini ayakları ile doldurur ve bu titreşimlere göre hareket eder. Ayrıca bu yeteneği sayesinde kimin doğru, kimin yalan söylediğini anlayabilir. Avatar ile ilk karşılaşmasında Aang'in havada süzülmesinden dolayı nerede olduğunu anlayamayışı ve saldırılarına cevap verememesi de bu yüzdendir. Ailesinin Toprak Krallığı'nın en zengin ailesi olmasına ve çok lüks bir yaşam sürmesine rağmen ailesini terk ederek Aang ve diğerlerine katılır. Ailesinin ona sevgi hariç her şeyi verdiğini düşünmektedir. Amacı Aang'e toprak bükmeyi öğretmektir. Toph yaşamı boyunca, aşırı koruyucu ailesi nedeniyle yalnız bir hayat sürmüştür. Bu da onu bencil, aşağılayıcı ve kibirli yapmıştır. Ama karakteri Avatar'a katılınca değişir. Kimilerine göre Dünya'nın en güçlü Toprak Bükücüsü'dür. Hatta öyle ki metal bükebilen iki toptak bükücüden biridir. Bu da onu neredeyse bütün toprak bükücülerden güçlü kılar. Nedeni ise metalin içinde çok az da olsa toprak parçacıkları bulunmasıdır. Aang'le "Yumuşak Ayak" diye dalga geçer.

Advertisement