Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki
This page is move protected. This article has been featured on the main page. Click here for more featured articles. Waterbender
"Su değişimin elementidir."
Iroh,Zuko'ya.[1]

Dört temel bükme sanatından biri olan su bükme', suyu çeşitli biçimlerinin tümünde kontrol etme hidrokinetik yeteneğidir. Bu bükme çeşidi Güney, Kuzey ve daha az bilinen Sisli Bataklık kabilelerine ayrılan Su Kabilesi halkı ve her biri kendine özgü bükme stiline sahip Birleşik Cumhuriyet halkı tarafından kullanılır.

  1. Ehasz, Aaron (writer) & Spaulding, Ethan (director). (June 2, 2006). "Bitter Work". Avatar: The Last Airbender. Season 2. Episode 9. Nickelodeon.
  2. Ehasz, Aaron (writer) & MacMullan, Lauren (director). (December 2, 2005). "The Siege of the North, Part 1". Avatar: The Last Airbender. Season 1. Episode 19. Nickelodeon.
  3. Hedrick, Tim (writer) & Dos Santos, Joaquim (director). (November 9, 2007). "The Puppetmaster". Avatar: The Last Airbender. Season 3. Episode 8. Nickelodeon.
  4. Hedrick, Tim (writer) & MacMullan, Lauren (director). (October 21, 2005). "The Deserter". Avatar: The Last Airbender. Season 1. Episode 16. Nickelodeon.
Advertisement