Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki
This article is an A-class article. It is written to a very high standard. Earthbender Earth Kingdom emblem Kuvira's army icon

Kuvira' 171 ve 174 AG yılları arasında Toprak Krallığı ve Toprak İmparatorluğu'nun siyasi ve askeri lideri olarak görev yapmış usta bir metalbükücü'dür. İktidara gelmeden önce Suyin Beifong tarafından kabul edilmiş ve Metal Klanı'nın önde gelen bir üyesi olmuş, Zaofu'da hem muhafızların kaptanı hem de şehir dans topluluğunun bir parçası olarak görev yapmıştır.Dünya Kraliçesi Hou-Ting'in öldürülmesinin ardından Dünya Krallığı'nda anarşi patlak verince Kuvira Metal Klanı'ndan ayrıldı ve Ba Sing Se'yi istikrara kavuşturarak Dünya liderlerinin güvenini kazandı ve ülkenin geçici lideri olarak atandı. Sonraki üç yıl boyunca, krallığın geri kalanını ordusuyla yeniden birleştirmek için yola çıktı ve bu ona "Büyük Birleştirici" unvanını kazandırdı. Düzen arayışında General Kuvira, sadakatleri karşılığında ulusun eyaletlerini haydutlardan korumayı teklif etti.<ref name="AATY"> Prens Wu'nun taç giyme töreni sırasında Kuvira, Earth King'in otoritesini kınadı ve Earth Kingdom'ı kendi liderliğinde bir " Toprak İmparatorluğu" lehine feshetti. Ancak saltanatı, Cumhuriyet Şehri'nde Birleşmiş Milletler Cumhuriyeti'nin İşgali'ne yenilmesi ve hapsedilmesiyle sona erdi. [1] Ayrıca ideallerini desteklemek için Zaofu'dan ayrılan Baatar Jr. ile nişanlıydı,[2] ancak Kuvira'nın Avatar'ı sona erdirme şansına sahip olmak için onu feda etmeye istekli olmasından sonra ilişkilerini bitirdiler. Gaoling Krizi sırasında, Kuvira geçici olarak Avatar'ın gözetimine bırakıldı ve Komutan Guan'ı teslim olmaya zorlayarak yarattığı imparatorluğa kalıcı bir son verdi. Eylemleri ve pişmanlığı ışığında Kuvira, Zaofu'daki Beifong malikanesinde ev hapsine mahkum edildi.

References[]

  1. 1,0 1,1 DiMartino, Michael Dante (writer) & Zwyer, Melchior (director). (December 19, 2014). "The Last Stand". The Legend of Korra. Book Four: Balance. Episode 13. Nick.com.
  2. 2,0 2,1 Hamilton, Joshua (writer) & Heck, Colin (director). (October 3, 2014). "After All These Years". The Legend of Korra. Book Four: Balance. Episode 1. Nick.com.
Advertisement