Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki
This page is move protected. Earth Kingdom emblem
This article is about the Freedom Fighter. For the title of nobility, see Society in the World of Avatar.
"Sana söyledim!Bu "Dük"!"
— Dük'ten, Teo'ya.[1]

Dük Toprak Krallığında doğmuş bir oğlan, 8 yaşında olup Özgürlük Savaşçıları'nın en kısa ve en genç üyesidir.[2]

Şablon:Karakter bilgikutusu2

Geçmiş[]

The Duke fighting

Ağaç tepesindeki sığınak yakınlarında kamp kurmuş olan Ateş Ulusu Askerleri ile savaşan Dük.

Jet ve diğer Özgürlük Savaşçıları, Duke'ü kamplarından yiyecek çalmaya çalışırken yakaladıklarında karşılaştılar. Jet'e göre, Dük'ün hiçbir zaman bir evi olmadı. Pipsqueak'in sürekli bir arkadaşı olan ikili, başlangıçta, Gaipan'ın Ateş Ulusu işgaline karşı savaşta Jet'e yardım eden gerilla savaşçıları olarak ortaya çıktı. Aang, Katara ve Sokka, Ateş Ulusu askerlerinden oluşan bir bölük tarafından köşeye sıkıştırıldığında, Dük ve diğer Özgürlük Savaşçıları kurtarmaya geldi. Devam eden savaş sırasında, Dük bir ağaçtan askerlerden birinin miğferinin tam üzerine düştü ve onu "vahşi bir domuz maymunu gibi" sürdü. Jet, savaştan sonra Özgürlük Savaşçılarını Team Avatar'a tanıttığında, Aang, Dük'ü Pipsqueak sanmıştı. Duke ve Pipsqueak, kampın malzemelerini karıştırdıktan sonra, jölelerle dolu fıçılar ve jöle şekerleriyle dolu kutular buldu. Özgürlük Savaşçıları ganimeti bir arabaya yüklediler ve Ateş Ulusu askerlerine karşı kazandıkları zaferi kutlamak için bir ziyafet verdikleri sığınaklarına geri döndüler.

Birkaç gün sonra Dük, gece vakti jöle fıçılarıyla dolu bir arabayla yola çıkan Özgürlük Savaşçıları arasındaydı. Jet, barajı jöle ile havaya uçurma ve ardından Gaipan'ı ve orada yaşayan herkesi sular altında bırakma planını açıklarken, Dük insanlar için endişesini dile getirdi, Jet bunun "Ateş Ulusu'nu bu bölgeden kurtulmanın bedeli" olduğunu söyleyerek karşı çıktı. ". Dük, Sneers'a ve diğer bazı Özgürlük Savaşçılarına, patlayıcılarla dolu varilleri barajın dibine yerleştirmeleri için yardım etmeye başladı.

Jet, Gaipan'ı her sakinini öldürmeyi amaçlayan bir sel ile yok ettikten sonra, Pipsqueak ve The Duke, bir zamanlar putlaştırılan liderlerine olan inançlarını kaybettiler ve Özgürlük Savaşçıları ile yollarını ayırdılar. Yemek için çalarak ve hayatta kalmak için mücadele ederek Toprak Krallığı boyunca seyahat ettiler. İkisi sonunda bir gece Hakoda'nın gemisine rastladı ve baskın yapmaya çalıştı, ancak suçüstü yakalandı ve yakalandı. Hikayelerini duyduktan sonra Sokka ve Katara, Pipsqueak ve The Duke'u derme çatma işgal kuvvetlerine katılmaları için memnuniyetle karşıladılar. Chameleon Bay'de geçirdikleri süre boyunca, başları belaya girmediklerinde "şaşırtıcı derecede yardımsever" olarak tanımlandılar.

Dük ve Pipsqueak, Hakoda ve diğerleriyle birlikte Kara Güneş Günü'nde Ateş Ulusu'nun işgalinde üzerlerine düşeni yapmaya hazır bir şekilde geri döndüler. Dük, Toph'la kolayca anlaştı, hatta su bükücüyle çalışan bir denizaltıyla seyahat ederken deniz tutmasına yakalandığında ona miğferini bile verdi. Ancak işgal başarısız oldu ve denizaltıların yok edilmesiyle savaşçılar teslim olmaya karar verdi. Dük, genç çocuk Aang, Katara, Sokka, Teo ve Haru ile birlikte Appa'nın tepesinden kaçanlar arasındayken Pipsqueak'ten ayrıldı. Dük, işgal sırasındaki yenilgilerinden sonra Batı Hava Tapınağını işgal ettiklerinde geçici olarak Team Avatar'ın bir parçasıydı. Orada, Dük, Haru ve Teo, tapınağın birçok sırrını birlikte keşfettiler ve bu sırada diğer ikisi, ondan genellikle "Dük" olarak bahsettiler. Tapınaktayken, Dük Teo ve Haru ile bağ kurdu, onlarla bir "kılıç bükme" düellosunu izledi ve grubun bükülmeyenlere "Bendless Boomerang Club"da katıldı. Ateş Ulusu hava gemileri, Prenses Azula'nın komutasındaki Batı Hava Tapınağı'na saldırdığında, çete bölgeyi terk etmek zorunda kaldı. Dük, Teo, Haru, Hakoda ve Chit Sang, Aang'ın grubundan ayrıldı ve daha önce çalınan bir zeplinle tapınaktan kaçtı. Yüz Yıl Savaşı sona erdikten sonra Dük, Zuko'nun yeni Ateş Lordu olarak taç giyme töreni için Ateş Ulusu'na döndü. Orada Pipsqueak ile bir araya geldi ve Toph'a sarıldı.

Referanslar[]

  1. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; WAT isimli refler için metin sağlanmadı
  2. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; dead 110-7 isimli refler için metin sağlanmadı

tr:Dük

Advertisement