Avatar Wiki

-Avatar Wikisine Hoş Geldiniz. Destek Olmadan Önce Lütfen Düzenleme Politikasını okuyun!

READ MORE

Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Wiki

"Ateş Ulusu İnsanlarıma Saldırdığında orada değildim. Bu sefer bir değişiklik yapacağım."
Avatar Aang'dan Şef Arnook'a[1]

Aang, 12 BG ve Yüz Yıl Savaşı sırasında Avatar olan bir Hava Göçebesi idi. Avatar Roku[2]'den sonra ve Avatar'dan Korra önce geliyordu. Zamanının Avatarı olarak, dört bükme sanatının tamamını kullanabilen tek kişiydi bunlar: hava bükme, su bükme, toprak bükme ve ateş bükme. Aynı zamanda seçilmiş birkaç Avatar'dı ve birçok döngüde kadim enerji bükme sanatını öğrenen kişilerden biriydi[3]
Yüz Yıl Savaşı'nın başlamasından kısa bir süre önce, Aang bir buzdağının içinde yüz yıl boyunca dondu; daha sonra biyolojik olarak hala on iki yaşında, savaşın yuttuğu bir dünyaya çıktı.[4] Onun yokluğunda, Ateş Ulusu diğer ulus'a savaş açtı ve barışçıl Hava Göçebelerini tamamen yok etmeyi başardı. Diğer üç elementte ustalaşarak ve Ateş Lordu'nu yenerek savaşı sona erdirmek Avatar ve son hava bükücü olan Aang'e düştü. Ozai. Halkının ezici kaybına ve taşımak zorunda kaldığı ağır yüklere rağmen, yıllarca süren mücadelesi boyunca özünde nazik ve şapşal bir çocuk olarak kaldı. Aang, Anka Kralı'na karşı kazandığı Wulong Ormanı Savaşı zaferinden sonra yakın arkadaşı Katara ile romantik bir ilişkiye başladı.[5] Çift sonunda evlendi ve üç çocuklu bir aile kurdu: En büyükleri olan Bumi, bir su bükücü olanKya , en küçükleri ve bir hava bükücü olan Tenzin'di.

  1. Ehasz, Aaron (writer) & MacMullan, Lauren (director). (December 2, 2005). "The Siege of the North, Part 1". Avatar: The Last Airbender. Season 1. Episode 19. Nickelodeon.
  2. {{Cite Episode|1|103}
  3. {{Cite Episode|1|319}
  4. Kaynak hatası: Geçersiz <ref> etiketi; BI isimli refler için metin sağlanmadı
  5. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (writers) & Dos Santos, Joaquim (director). (July 19, 2008). "Sozin's Comet, Part 4: Avatar Aang". Avatar: The Last Airbender. Season 3. Episode 21. Nickelodeon.
Advertisement