Awatar Wiki
Advertisement

Zuko's Dragon Flight (pl. Smoczy Lot Zuko) to gra ze strony Nick.com. Stworzono ją na podstawie odcinka „Wyzwolenie”.

Opis[]

Gracz wciela się w postać Zuko i jego smoka, Druka. Jego celem jest powstrzymanie Ghazana, Ming-Hua i Zaheera przed wydostaniem P'Li z więzienia na biegunie północnym.

Sterowanie[]

  • Strzałka w lewo lub klawisz A — w lewo
  • Strzałka w prawo lub klawisz D — w prawo
  • Lewy przycisk myszy — strzelanie ogniem

Rozgrywka[]

Zuko's Dragon Flight gameplay

Lewy przycisk myszy służy do uruchomienia kuli ognia w przeciwników.

Aby ukończyć grę, gracz musi kierować smokiem Zuko, unikając lodowych kolców, które zadają mu obrażenia. Gra składa się z fali próbnej oraz kolejnych fal, w których gracz musi odnaleźć przeciwników do pokonania za pomocą ataków ogniem. Fala kończy się, kiedy gracz doleci do więzienia P'Li, po czym rozpoczyna się kolejna. W każdej kolejnej rundzie pojawia się więcej przeciwników.

Ponadto, z czasem przeciwnicy zaczynają również atakować gracza: Ghazan posyła w kierunku Zuko płonące skały, Ming-Hua lodowe bloki, a Zaheer kule powietrza. Każdy przeciwnik pojawia się losowo i musi zostać trafiony pewną ilością kul ognia, które wraz z użytkiem wyczerpują poziom chi gracza ukazane na górze ekranu jako niebieski pasek. Gracz musi odczekać kilka sekund, zanim chi zregeneruje się po opróżnieniu paska i będzie mógł znów atakować. Gra kończy się, kiedy gracz straci swoje całe zdrowie, reprezentowane przez czerwony pasek na ekranie. Ostateczny wynik obliczany jest na podstawie liczby pokonanych przeciwników.

Ciekawostki[]

  • Sekretne hasło do kłódki w menu głównym i w tabeli wyników pod koniec gry to „4328”. Wprowadzenie kodu sprawia, że kule ognia Zuko stają się niebieskie zamiast czerwonych.
    • Cyfry „4328” mogą zostać wykorzystane do zapisania „heat” (czyli „ciepło”) na tradycyjnej klawiaturze komórkowej.

Zobacz też[]

  • Lista gier
Advertisement