Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

Yu Dao

Yu Dao była dawna kolonia Narodu Ognia znajduje się w zachodniej Królestwa Ziemi. To była scena z wielkiego napięcia podczas wysiłków dekolonizacyjne, które nastąpiły po wojnie stuletniej ze względu na trudności w pracy z usunięcia cywilów Narodu Ognia, z których wielu nie mieszkali w mieście od pokoleń.Burmistrz miasta pod koniec wojny był Morishita. Wraz ze wszystkimi innymi koloniami Narodu Ognia całej ziemi Królestwa, Yu Tao stał się Zjednoczoną Rebubliki nacji.

Historia[]

Ulice Yu Dao, tętni życiem obywateli zarówno Narodu Ognia i Ziemi Królestwa.

Przed Narodu Ognia kolonizacji , Yu Dao byłkiepski zaścianka wieś ​​. Kiedy osadnicy przybyli do Narodu Ognia okolicy, jednak, że wszystko się zmieniło . Wraz z cywile Ziemia Brytania już mieszkających w okolicy,Naród Ognia stworzyli kwitnącą przemysłu metalowego , który stał się jednym znajlepszych na świecie . Mała wioska urosła do kwitnącej , kosmopolityczne miasto . Dzięki unikalnej mieszania Ziemia Brytania i kulturze Narodu Ognia , Yu Tao stał się jednym z najbogatszych miast na świecie . Według Pana Ognia Zuko ,kolonia Yu Dao się najwspanialsze metalu jakiegokolwiek narodu .W 100 ASC , w końcu sto lat wojny , Ziemia i Ogień Król Kuei Pan Zuko zgodził się rozpocząć ruch Harmonia renowacji, mający na celu usunięcie wszystkich kolonii Narodu Ognia z terytorium Królestwa Ziemi . Jednak Yu Dao stanowiły szczególny problem ze względu na jego wiek , jak wiele rodzin mieszkała w mieście od ponad stu lat i odłożyć głębokie korzenie w okolicy. Małżeństwo między obywatelami Królestwa Ziemi i Ognia Narodu było powszechne , powodując obywatele Królestwa Ziemi i Ognia Nation odczuwać pokrewieństwo wobec siebie poza ich narodowości . Doprowadziło to do konfliktu między Avatar Aang , Lord Ognia Zuko i Ziemi Króla Kuei . Po przełamaniu jego związek z Awatar Roko z powodu rozbieżności dotyczących , jak poradzić sobie z sytuacją , Aang wszedł Avatar państwo oddzielić od otaczającego kolonię lands.The konflikt został ostatecznie rozwiązany z utworzeniem Stanów Rzeczypospolitej Obojga Narodów , który stał się Yu Dao część .

Opór Yu Dao[]

Information icon.svg Osobny artykuł: Opór Yu Dao