Awatar Wiki
Advertisement
Ten artykuł dotyczy odcinka. Jeżeli szukasz podobnego artykułu, zobacz Wojna (ujednoznacznienie).

Atakują Miasto Republiki.

Wojna (ang. Turning the Tides) to dziesiąty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 16 czerwca 2012 roku w Stanach Zjednoczonych i 28 października 2012 roku w Polsce.

Opis[]

Korra chce odpocząć po porwaniu przez Tarrloka, lecz Miasto Republiki zostaje zaatakowane przez siły Równościowców i musi wrócić do walki z Amonem. Kiedy sterowce rewolucjonistów napadają na magów oraz Wyspę Świątyni Powietrza, Pema zaczyna rodzić i wkrótce na świat przychodzi jej syn. Równościowcy przejmują dominację w mieście, rodzina Tenzina ucieka na Oogim, a drużyna Awatara ukrywa się. W międzyczasie Amon odbiera Lin jej magię za odmowę współpracy. Gigantyczna flota wojska Zjednoczonych Sił pod przywództwem generała Iroh obiera kurs na Miasto Republiki.

Ciągłość serii[]

  • Na początku odcinka prawe ramię Korry jest pokazane bez opaski, której użyła do ucieczki z metalowego pudełka Tarrloka.
  • Asami rozmawia z Mako o jego pocałunku z Korrą, o którym dowiedziała się w poprzednim odcinku od Bolina.
  • Korra wspomina o aresztowaniu Asami, Bolina i Mako, które miało miejsce w odcinku „Spotkanie Biegunów”.
  • Ciąża Pemy dobiega końca.

Informacje o postaciach[]

Błędy[]

  • Kiedy Pema wstaje, by zabrać miskę Korry, jej rękaw jest czerwony. Gdy ją podnosi, jej rękaw staje się złoty. Kiedy znów staje prosto, kolor zmienia się z powrotem na czerwony.
  • Podczas sceny walki między Tenzinem i Drużyną Awatara a mecha czołgami jest wiele scen, w których magnesy wyposażone w niektóre mecha czołgi wydają się znikać i pojawiać ponownie.
  • Kiedy Mako przekierowuje piorun na mecha czołg, jego światła gasną po trafieniu. Jednak w następnej scenie można zobaczyć uszkodzony mecha czołg z ponownie włączonymi światłami.
  • Kiedy Hiroshi ogląda bitwę między Tenzinem i Drużyną Awatara oraz mecha czołgami z jednego ze statków powietrznych Równościowców, tylko cztery z pięciu chi-blokerów Równościowców, które wyjął Asami, można zobaczyć za ciężarówką, podczas gdy tylko pięć z Widać sześć czołgów mecha, które pierwotnie znajdowały się przed siedzibą policji.
  • Na statku powietrznym szalik Hiroshiego znika i pojawia się ponownie w tej samej scenie.
  • Kiedy Tenzin przytula Korrę, gdy ma odejść, Pabu jest widziany na ramieniu Bolina. Jednak w kolejnych scenach Pabu pojawia się i znika z ramienia Bolina.
  • Kiedy Tenzin opuszcza Wyspę Świątyni Powietrza na Oogim, żubr nie ma siodła na grzbiecie. Jednak kiedy dotrą do ratusza, niesie jeden.
  • Kiedy Lin zaczyna wyginać pierwszy statek powietrzny, widać, jak odpada od następnego. Jednak w następnej scenie pierwszy samolot unosi się tuż obok drugiego.
  • Chociaż to Tenzin wysyła wiadomość do Zjednoczonych Sił w sprawie ataku Amona na Miasto Republiki, człowiek, który przekazuje wiadomość generałowi Irohowi, twierdzi, że wiadomość pochodzi od Awatara.

Zobacz też[]

Air Nomads emblem KSIĘGA I: POWIETRZE

1. „Witaj w Mieście Republiki
2. „Liść na wietrze
3. „Objawienie
4. „Głos w nocy

5. „Duch współzawodnictwa
6. „A zwycięzcą jest…
7. „Pokłosie
8. „Spotkanie Biegunów

9. „Z przeszłości
10. „Wojna
11. „Trupy w szafie
12. „Koniec gry

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement