Awatar Wiki
Advertisement
Water Tribe emblem

Teraz duchy nie tańczą na waszym niebie. Dzisiaj duchy szaleją w Wiecznym Sztormie.

Unalaq wyjaśnia pochodzenie Wiecznego Sztormu.[1]

Southern Water Tribe tundra

Wieczny Sztorm zlokalizowany jest na Biegunie Południowym.

Wieczny Sztorm to ogromna śnieżyca, która przez dziesięciolecia gnębiła Biegun Południowy. Zamrożony las połączony ze Światem Duchów znajduje się w jej centrum.[1]

Historia[]

Wieczny Sztorm powstał po stuletniej wojnie, gdy mroczne duchy rozgniewały się za zaniedbanie tradycji duchowych w Południowym Plemieniu Wody i zaczęły szaleć w ulewnej burzy, nie oświetlając nieba i nie tworząc południowych świateł.[2] Mimo że Północne Plemię Wody pomagało swojemu siostrzanemu plemieniu w korygowaniu wad, nadal pozostało duchowo niestabilne. Wieczny Sztorm trwał przez dziesięciolecia, aż do momentu, w którym Awatar Korra i przyjaciele przybyli na Biegun Południowy, aby otworzyć uśpiony duchowy portal. Mimo trudnych warunków i kilku ataków duchów, zespołowi udało się dotrzeć do lasu w środku burzy, a Korra otworzyła portal, przez co Wieczny Sztorm zakończył się.[1]

Zajmowany teren[]

Wieczny Sztorm zajmował obszar wielu licznych formacji polodowcowych oraz zamrożony las znajdujący się w jego środku, podobny do tego, który został zniszczony na Biegunie Północnym w 151  o.Z.. Drzewa w lesie były pokryte lodem, podobnie jak uśpiony portal duchowy, przed jego ponownym otwarciem przez Awatar Korrę przez w 171  o.Z.. Region, który w dużej mierze objął Wieczny Sztorm, był uważany za niemożliwy do pokonania przed ustąpieniem burzy.[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Hamilton, Joshua (scenariusz) & Graham, Ian (reżyseria). (13 września 2013). "Południowe światła". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 14. Nickelodeon.
  2. Hedrick, Tim (scenariusz) & Heck, Colin (reżyseria). (13 września 2013). "Zbuntowany duch". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 13. Nickelodeon.
Advertisement