Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

– Udało ci się nawiązać kontakt z Korrą?
– Nie, ale kiedy wyruszymy będę mogła wytropić jej energię duchową. Powinniśmy ją odnaleźć w ciągu kilku dni.

Wezwanie (ang. The Calling) to czterdziesty trzeci odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 24 października 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 25 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Dzieci Tenzina opuszczają Wyspę Świątyni Powietrza w poszukiwaniu zaginionej Korry, a on sam zostaje w mieście, by zająć się problemami związanymi z ogłoszeniem Kuviry. Ku zaskoczeniu Jinory, młoda mistrzyni nie jest w stanie zlokalizować duchowej energii Awatar, przez co między rodzeństwem dochodzi do kłótni. Ikki zostaje porwana przez żołnierzy Imperium Ziemi, ale udaje jej się z nimi zaprzyjaźnić i dowiedzieć się o Mglistym Bagnie, które nie jest kontrolowane przez Kuvirę. Tymczasem, Korra wciąż ma problemy z widmami przeszłości. Toph zabiera ją do drzewa banyan, gdzie dziewczynie udaje się zlokalizować rodzeństwo magów powietrza, które zostało wciągnięte wgłąb bagna. Udaje im się ponownie spotkać, a Korra wydobywa z siebie truciznę i przywrócić Stan Awatara.

Zobacz też[]

URN icon.png KSIĘGA IV: RÓWNOWAGA

1. „Po latach
2. „Samotna Korra
3. „Koronacja
4. „Wezwanie
5. „Wróg u bram

6. „Bitwa o Zaofu
7. „Spotkanie
8. „Wspomnienia
9. „Ostoja duchów
10. „Operacja Beifong

11. „Gambit Kuviry
12. „Dzień kolosa
13. „Ostatnia bitwa

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga