Awatar Wiki
Advertisement

Opuść ziemskie pęta. Wkrocz w pustkę. Oczyść się i bądź jak wiatr.

Zaheer recytujący słowa guru Laghimy.

Wejście w pustkę (ang. Enter the Void) to trzydziesty ósmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 22 sierpnia 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 18 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Korra decyduje się oddać się w ręce Zaheera, by uratować magów powietrza przetrzymywanych przez Czerwony Lotos. Dziewczyna i jej przyjaciele zostają jednak zdradzeni przez swoich adwersarzy. Gdy Ghazan próbuje zabić pozostałych z drużyny Awatara, Bolin odkrywa swoją umiejętność tkania lawy. Tymczasem Korra i Tonraq pojedynkują się z Zaheerem, a siostry Beifong walczą z P'Li. Bitwa wydaje się nie mieć końca. Zaheerowi udaje się zepchnąć Tonraqa z klifu. Wtedy też Suyin ściąga z siebie swój pancerz i oplata nim głowę P'Li w momencie wywoływania przez nią eksplozji, doprowadzając do śmierci kobiety. Wraz z nią giną ziemskie pęta Zaheera, który odblokowuje umiejętność latania i ucieka z Awatar na ramieniu.

Uwagi produkcyjne[]

Ciągłość serii[]

Informacje o postaciach[]

  • Kiedy była młoda, P'Li była szkolona przez watażkę do celów zabijania, ale została uwolniona z sytuacji przez Zaheera.
  • Zaheer potrafi latać.
  • Bolin jest magiem lawy.

Błędy[]

  • W pierwszym ujęciu Tonraqa przytulającego Korrę u podnóża Góry Laghimy widać jego skórę między koszulą a gazą na przedramieniu, ale w poprzednich i kolejnych ujęciach ma on na sobie obcisły top pod koszulą, który zakrywa skórę.
  • Kiedy Mako i Bolin walczą z Ghazanem i Ming-Huą, woda i ubrania używane do wytwarzania fałszywych magów powietrza zniknęły.
  • Kiedy Lin odwraca uwagę P'Li, sterowiec z Ba Sing Se można ponownie zobaczyć w tle, mimo że odlatuje wcześniej w walce.
  • Podczas walki z P'Li, Lin doznaje kilku zadrapań na twarzy i zbroi, ale kiedy konfrontuje się z Zaheerem, już ich nie ma.
  • Kiedy wszyscy dosiadają Leftyego, część strumienia lawy bezpośrednio po prawej stronie otworu nigdzie nie idzie i kończy się w połowie ekranu.
  • Kiedy Oogi po raz pierwszy pojawia się w polu widzenia, nie ma na sobie siodła, ale jak tylko wyląduje, ma.

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

Neutral Emblem KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement