Awatar Wiki
Advertisement

Tylko głupek wyzywa maga wody na bitwę na wodę…

Katara chwaląca się zwycięstwem.

Water War (pl. Wojna na wodę) to komiks, którego akcja odbywa się w trakcie Księgi I: Wody, pierwotnie wydany 12 września 2006 roku w serii „Nick Mag Presents: Avatar: The Last Airbender[1], a później 5 czerwca 2011 roku przez Dark Horse Comics w zbiorze przygód The Lost Adventures.

Opis[]

Katara postanawia uporać się z dwójką dzieci, które oblewają wodą niewinnych przechodniów Królestwa Ziemi.

Streszczenie[]

Kids throw water balloons

Dzieci rzucające wodą w nieświadomych przechodniów.

Spokojnego dnia Katara przegląda produkty na targu w pewnej wiosce Królestwa Ziemi, kiedy dwoje dzieci zaczyna zrzucać balony z wodą na obywateli z piętra pobliskiego budynku. Zamoczeni przechodnie odchodzą, nie mogąc się zemścić. Po ujrzeniu tej sytuacji, Katara postanawia odwrócić kota ogonem.

Kiedy chłopcy próbują rzucić balonami w Katarę, dziewczyna używa magii wody i odbija je z powrotem w rzucających. Widząc to, dzieci ukrywają się za drzwiami, aby uniknąć pocisków. Jednakże Katara jest gotowa i tka wodę z pełnej beczki i posyła ją w kierunku chłopców, podczas gdy tłum przechodniów obserwuje sytuację. Kiedy sprawcy zostają dostatecznie zmoczeni, obywatele wiwatują, a Katara napawa się zwycięstwem przeciwko „głupkom”, którzy wyzwali maga wody na bitwę na wodę. W tym samym momencie Sokka unosi balon z wodą, celując nim w swoją siostrę.

Uwagi produkcyjne[]

Ciągłość serii[]

Ciekawostki[]

  • The Lost Adventures umieszcza ten komiks w sekcji Księgi I, ale Katara i Sokka noszą ubrania z Księgi II.
  • Water War” ukazało się w pierwszym wydaniu „Nick Mag Presents: Avatar: The Last Airbender” wraz z komiksami „Sokka the Avatar” i „Bee Calm”[1].
  • Ta publikacja to pierwsze doświadczenie jako scenarzysty komiksów Tima Hedricka[2].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Magazine Scans. Distant Horizon.
  2. Podcast Avatar: Braving the Elements.

Zobacz też[]

Advertisement