Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem

Uzuku Yuyan była legendarną strzelczynią z Narodu Ognia, która żyła w erze Roko.

Historia[]

Uzuku Yuyan zyskała reputację legendarnej strzelczyni, która zamieniła łucznictwo w formę sztuki. Wielu szlachciców zaczęło ją sponsorować w zamian za pokazy i lekcje. Zaczęła odczuwać presję, aby podzielić się swoimi niesamowitymi umiejętnościami z Narodem Ognia: niektórzy chcieli, żeby była jedną z najbardziej śmiercionośnych agentek w kraju, podczas gdy inni chcieli, aby uczyła swoich umiejętności lojalnych łuczników. Uzuku czuła się lojalna wobec swojej ojczyzny, ale była skonfliktowana w stosunku do tych, którzy chcieli zamienić jej sztukę w śmiercionośną broń.

Ostatecznie Łucznicy Yuyan zostali uformowani jako grupa elitarnych i wysoko wykwalifikowanych łuczników, prawdopodobnie założona przez Uzuku lub jej następców.

Umiejętności[]

Uzuku była zadziwiającą strzelczynią. Wystrzelenie strzały z łuku nie było zwykłym aktem fizycznym; dla niej było to duchowe i wymagało doskonałej harmonii między łucznikiem a strzałą. Uważano, że przekształciła swoje łucznictwo w formę sztuki.

Wystąpienia[]

Avatar Legends: The Roleplaying Game[]

Zobacz też[]

Advertisement