Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblemNeutralny

Nie miałem wyboru poza dołączeniem do nich! Służba w armii Władcy Ognia Ozaia dobrze płaciła — ale ty musiałeś to wszystko zepsuć!

Utor oskarżający Aanga o utratę pozycji w armii Narodu Ognia[1].

Utor był członkiem najemnej kawalerii Narodu Ognia znanej jako Banda Nosorożców. W trakcie swojej pracy stał się ochroniarzem Rafinerii Ziemnego Ognia[1].

Biografia[]

Utor vs Aang

Utor zaatakował Awatara Aanga, aby wyrzucić go z Rafinerii Ziemnego Ognia.

Utor walczył wcześniej w wojnie stuletniej jako żołnierz Armii Ognia. Po przegranej Władcy Ognia Ozaia Utor dołączył do Bandy Nosorożców i został częścią ekipy ochroniarskiej Rafinerii Ziemnego Ognia. Kiedy Lao Beifong rozkazał Nosorożcom odeskortować Drużynę Awatara z obrębu rafinerii, Utor wraz z pozostałymi szybko zaatakowali. Mężczyzna został jednak odepchnięty, kiedy Toph uniosła ziemię pod jego stopami, a Aang wykorzystał magię powietrza. Utor szybko odzyskał sprawność i kontynuował atak na Awatara. Kiedy Aang poznał, że jest nowym Nosorożcem, mężczyzna przedstawił się podczas próby uderzenia chłopca swoim kijem. Utor oskarżał Aanga o „zniszczenie wszystkiego”, ponieważ dobrze czuł się dawniej w armii Ozaia. Awatar obezwładnił napastnika magią ziemi[1].

Wystąpienia[]

Komiksy[]

Trylogie[]

  • The Rift Part Two

Ciekawostki[]

  • Utor posiada duży tatuaż czerwonego smoka szeroki od ramienia do ramienia[1].
  • Utor, Seijir i Junho zostali zaprojektowani przez Gurihiru, aby wyglądali jakby „coś kombinowali”, podobnie do innych z Bandy Nosorożców[3].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Komiks „The Rift Part Two”.
  2. Komiks The Rift Library Edition, s. 85.
Advertisement