Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

Dopóki mogę oddychać to nie koniec.

Ultimatum (ang. The Ultimatum) to trzydziesty siódmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 15 sierpnia 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 15 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Gdy Ba Sing Se pogrąża się w chaosie, Mako i Bolin przechwytują sterowiec i wyruszają na Pustynię Si Wong, by odnaleźć Korrę i Asami. Lecąc nad miastem zatrzymują się, by zabrać na pokład swoją rodzinę, ratując ich przed zamieszkami. Docierają do Oazy Zamglonych Palm, gdzie dowiadują się, że Korra i Asami przeżyły i są bezpieczne. Mako dostarcza Awatar ultimatum od Czerwonego Lotosu – życie Korry za przetrwanie nowego Narodu Powietrza. Drużyna Awatara wyrusza do Zaofu, by tam nawiązać łączność z Północną Świątynią Powietrza i ostrzec Tenzina przed nadciągającym zagrożeniem. Wiadomość nadciąga zbyt późno – Czerwony Lotos właśnie przybył. Mieszkańcy świątyni zostają schwytani, lecz Tenzin, Kya i Bumi próbują odeprzeć najazd. Wkrótce zostają jednak pokonani. Kai zamierza poświęcić własne życie, by uratować innych magów powietrza, ale i oni zostają zatrzymani przez P'Li.

Zobacz też[]

Neutral Emblem.png KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement