Awatar Wiki
Advertisement
URN icon

Ponieważ najwyraźniej dopiero zeszłaś ze statku, wytłumaczę ci parę spraw. Jesteś na terytorium Triady Potrójnej Groźby, a za chwilę znajdziesz się w pobliskim szpitalu.

Gangster próbujący odstraszyć Korrę[1].

Triada Potrójnej Groźby, nazywana czasem Triadą Trzy Groźby, to najstarsza i największa z triad działających w Mieście Republiki. Gang składa się z magów wody, ziemi i ognia, w przeciwieństwie do innych, które skupiają się zazwyczaj na jednym żywiole. Potrójna Groźba zatrudnia również niemagów oraz trzyma miejsce dla członków, którym Amon odebrał zdolności magiczne.

Triada tradycyjnie miała swoją siedzibę na tyłach restauracji niedaleko stacji kolejowej. Śródmieście Miasta Republiki uważane jest za ich terytorium, choć zazwyczaj obszary te bywają dynamiczne, ze względu na stale trwające wojny gangów. Te jedynie pogorszyły się po zniszczeniu śródmieścia podczas inwazji na Zjednoczoną Republikę[3]. Członkowie Potrójnej Groźby, tacy jak Shin cień, często rekrutują nowych członków na stacji kolejowej[4]. Gangsterzy używają swoich zdolności magicznych, żeby wymuszać pieniądze za ochronę od obywateli Miasta Republiki[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Legenda Korry”, Księga I: Powietrze, rozdział 1. „Witaj w Mieście Republiki” (1/52).
  2. Legenda Korry”, Księga I: Powietrze, rozdział 3. „Objawienie” (3/52).
  3. Komiks „Wojna o wszystko, tom 1”.
  4. The Lost Lore of Avatar Korra (angielski), zarchiwizowane informacje z gry przeglądarkowej „Welcome to Republic City”.
Advertisement