Awatar Wiki
Advertisement
Long Feng and Dai Li agents
To jest zwyczajny projekt konstrukcyjny.
Ta strona jest w trakcie budowy. Prosimy o wkład w pomoc w tworzeniu jej.
White jade
Rozkoszna herbatka czy śmiertelna trucizna…?

Wspólni wrogowie tworzą dziwne przyjaźnie...

Podpis The Legacy of Yangchen.

The Legacy of Yangchen (pl. Dziedzictwo Yangchen) to czwarta powieść z serii Chronicles of the Avatar autorstwa F. C. Yee i druga skupiająca się na życiu Awatar Yangchen. Powieść śledzi konsekwencje kryzysu jednomyślności, gdy cztery narody balansują na krawędzi konfliktu. Została wydana 18 lipca 2023 roku[2].

Opis[]

Awatar Yangchen udało się zapewnić Bin-Er pewną stabilizację, ale jej sukcesy ograniczyły się do jednego miasta, a pogłoski o Jednomyślności – broni zdolnej do całkowitego unicestwienia – doprowadziły do ​​wzrostu napięć między czterema narodami.

Zdesperowany, by przywrócić dyplomację, Yangchen próbuje złagodzić eskalację działań wojennych między głowami państw. Jednak po brutalnym zabójstwie i uwolnieniu Jednomyślności Yangchen jest zmuszona sprowadzić Kavika – zaufanego byłego towarzysza, którego zdrada ją zdruzgotała – z powrotem do swojej zagrody.

Gdy cztery narody balansują na krawędzi konfliktu, a Yangchen zaczyna odkrywać prawdziwy plan żądnej władzy zongdu Chaisee, Yangchen jest zmuszona zmierzyć wartość ludzkości i to, ile można poświęcić w imię równowagi.

Ta pełna napięcia i prowokacyjna czwarta część serii Chronicles of the Avatar podąża za Awatar Yangchen, która wyznacza przebieg swojego dziedzictwa, ostatecznie godząc się ze swoimi wyborami i stawiając czoła Awatarowi z odwagą, jakiej wymaga.

Rozdziały[]

  1. Depths
  2. Adoration
  3. Among Friends
  4. The Spirit Oasis
  5. Previously
  6. Coming to the Table
  7. Mistaken Identity
  8. Stomping Grounds
  9. Dead Giveaway
  10. Gravity
  11. Second Option
  12. The Duel
  13. Mitigation
  14. Bad Company
  15. The Oathbreaker
  16. Matters of Pride
  17. Baited
  18. Hooked
  19. Landed
  20. Anonymity
  21. Keeping Pace
  22. Bonding
  23. Circumstantial Evidence
  24. Primary Sources
  25. The Price
  26. Aftershocks
  27. Bereavement
  28. Extraction
  29. The Pitch
  30. Choosing Sides
  31. Casualties
  32. Blinking First
  33. Appetite for Bitter
  34. The Burial
  35. Truth
  36. The Path Forward
  37. Respite

Ciekawostki[]

  • Barnes & Noble wydało ekskluzywne wydanie książki, które zawiera ekskluzywny, zakulisowy wywiad z F. C Yee, przedstawiający jego proces twórczy i doświadczenie współpracy z twórcami Awatara[3].
  • Podobnie jak trzy poprzednie części, audiobook wydawnictwa Blackstone Publishing został wydany w Audible, a Nancy Wu powróciła jako narratorka[4].
  • Powieść jest pierwszą z książek, która zawiera odniesienia do innych pobocznych produkcji z uniwersum: Avatar Legends: The Roleplaying Game(Wyspa Natsuo), Avatar: Generations (sowowilki) i Avatar: The Last Airbender Cookbook: Official Recipes from the Four Nations (składniki do księżycowych ciastek Yue z Oazy Duchów).

Przypisy

  1. My new cover art for The Legacy of Yangchen: Avatar!. Instagram (31 marca 2023). Opublikowano 10 sierpnia 2023 r.
  2. 2,0 2,1 Avatar, The Last Airbender: The Legacy of Yangchen (Chronicles of the Avatar Book 4). AbramsBooks.com. Opublikowano 28 marca 2023 r.
  3. The Legacy of Yangchen: Avatar, The Last Airbender (B&N Exclusive Edition) (Chronicles of the Avatar Book 4). Barnes & Noble® (barnesandnoble.com). Opublikowano 18 lipca 2023 r.
  4. Nancy Wu na Twitterze. Twitter (5 czerwca 2023). Opublikowano 8 czerwca 2023 r.
Advertisement