Awatar Wiki
Advertisement
URN icon
Tenzin using a telephone

Tenzin korzysta z telefonu.

Telefon to elektryczne urządzenie służące mieszkańcom Miasta Republiki do porozumiewania się na dalekie odległości.

Historia[]

Hiroshi Sato używał telefonu, aby pozostać w kontakcie z nieznaną osobą po nalocie na siedzibę Kapuścianej Korporacji, stwierdzając, że nalot zapewnił nieco czasu na realizację kolejnych planów.[1]

Później Tenzin otrzymał telefon, że Korra została porwana. Jakiś czas potem mężczyzna kontaktował się z kimś i prosił go, aby dał mu znać, gdy dowie się czegoś o miejscu pobytu Awatar.[2]

Linie telefoniczne były szeroko stosowane przez policję, aby kontaktować się z innymi funkcjonariuszami w terenie. Jednak w trakcie bitwy o Miasto Republiki, linie były sabotowane przez Równościowców i zostały zamknięte.[3]

Wygląd[]

Telefony znane są w dwóch formach:

  • Świecznik - dwuczęściowy telefon składający się z głośnika i mikrofonu na świeczniku z tarczą wyboru numeru, połączonych kablem.
  • Telefon z tarczą numerową - dwuczęściowy telefon składający się z mikrofonu i głośnika na jednej części i "pudełka" z tarczą numerową na drugiej.

Przypisy

  1. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (19 maja 2012). "Pokłosie". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 7. Nickelodeon.
  2. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (9 czerwca 2012). "Z przeszłości". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 9. Nickelodeon.
  3. DiMartino, Michael Dante, Konietzko, Bryan (scenariusz) & Dos Santos, Joaquim, Ryu, Ki Hyun (reżyseria). (16 czerwca 2012). "Wojna". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 10. Nickelodeon.
Advertisement