Awatar Wiki
Advertisement
URN icon

Siły Ochotnicze Rybożurawia to swego rodzaju prowizoryczna triada[1]. Pierwotnie składała się z młodych uczniów Szkoły Sztuk Walki Krukorła, którzy chcieli chronić historyczne sąsiedztwo przed zastraszeniem przez deweloperów budowlanych. Jednakże nazwę tą przejęli później lokalni młodzi ludzie, którzy często przemierzają ulice tej dzielnicy i domagają się pieniędzy w zamian za pomoc[2].

Historia[]

Gdy deweloperzy budowlani zaczęli przymierzać się do zajęcia Starego Miasta Rybożurawia uczniowie ze Szkoły Sztuk Walki Krukorła postanowili chronić swoją szkołę przed próbami zastraszenia. Umal, wnuczka ówczesnego sifu An Chondry, zdobyła kopię głównego klucza i pewnego wieczoru otworzyła budynek na nocne czuwanie. Wraz z innymi uczniami obiecała chronić dzielnicę przed łotrami, którzy pojawią się na ulicy.

Młodzi pomyślnie odpędzili grupę najemników, która zbliżyła się do szkoły, co jedynie wzmocniło samowolkę uczniów. Kiedy usłyszeli o tym, że deweloperzy czają się na kolejny lokalny biznes, ponowili czuwanie i tam. Kiedy wieści o grupie się rozeszły, młodzi ludzie spoza szkoły postanowili do nich dołączyć, a reputacja Sił Ochotniczych Rybożurawia rosła.

Kiedy pewnego razu grupa otrzymała monety w zamian za pomoc, jej członkowie czuli się dziwnie, ale przyjęli zapłatę, ponieważ potrzebowali bandaży i zimnych napoi do świętowania. Niedługo po tym niektórzy członkowie Sił Ochotniczych zaczęli regularnie domagać się zapłaty za pomoc. Umal stanowczo nie zgadzała się z tym sposobem i poprosiła babcię o pomoc, ponieważ przyjmowanie pieniędzy za ochronę to strategia przestępczych triad.

Malkontenci opuścili Szkołę Sztuk Walki Krukorła, ale przejęli nazwę Sił Ochotniczych Rybożurawia w tej dzielnicy. Umal wciąż chciała zawrócić grupę w prawowitym kierunku, aby działać na rzecz sąsiedztwa, lecz yuany zdeprawowały ich ideały. Dziewczyna nie wiedziała, co począć i bała się jeszcze bardziej zrazić dawnych członków szkoły[2].

Ciekawostki[]

  • Sił Ochotnicze Rybożurawia mogą być nawiązaniem do sił ochotniczych z Baker Street z opowieści Arthura Conana Doyle’a o Sherlocku Holmesie. Jest to grupa chłopców z ulicy, którzy pracują do Sherlocka jako jego szpiegowska siatka i otrzymują pieniądze za informacje oraz specjalne zadania, takie jak śledzenie konkretnych osób w Londynie.

Przypisy

  1. Magpie Games, gra fabularna „Avatar Legends: The Roleplaying Game” — Republic City, 2023, s. 32.
  2. 2,0 2,1 Magpie Games, gra fabularna „Avatar Legends: The Roleplaying Game” — Republic City, 2023, s. 35.
Advertisement