Awatar Wiki
Advertisement
Firebending emblemFire Nation emblem
Ten artykuł dotyczy sprzedawcy z Narodu Ognia. Jeżeli szukasz ojca Mako i Bolina, zobacz San.

San był właścicielem Muszlowego Domu Muszlowego Sana. Chociaż jego biznes polegał na sprzedawaniu muszli, San był bardzo wybredny jeśli chodziło o klientów, z którymi chciał handlować i miał bardzo silną niechęć do osób, które uważał za „fałszywych kolekcjonerów”[1].

Biografia[]

Jakiś czas po zakończeniu wojny stuletniej sklep Sana odwiedzili Sokka i Suki. By przekonać chłopaka do kupienia kilku sztuk sprzedawca zaoferował mu dwie muszle za trzydzieści banów, pomijając fakt, że pojedyncze muszle i tak kosztowały piętnaście.

Po chwili Jojan poinformowała Sana, że do sklepu weszła kolejna klientka, jednak mężczyzna uznał ją za kolejną fałszywą kolekcjonerkę, uważając, że dziewczyny nie znają się na muszlach. San ostrzegł Giyę, by była ostrożna w obchodzeniu się ze specjalną muszlą ze starych kolonii w Królestwie Ziemi, którą sama poprawnie rozpoznałą i chciała kupić.

Odmawiając usługi San powiedział, że muszla pewnie jest zbyt droga dla dziewczyny po czym zachichotał, przez co Suki stanęła po stronie Giyi. Mężczyzna powiedział Wojowniczce Kyoshi, żeby zajęła się swoimi własnymi sprawami i rozkazał Jojanowi odeskortować ją poza obręb sklepu. Suki przerzuciła napastnika przez ramię, w odpowiedzi na co San zaatakował ją ogniem. Jego próby nie powiodły się i Suki z łatwością zablokowała jego chi. Po tym zajściu San zauważył ze strachem, że jego towary zapaliły się przez jego ataki i rozkazał Jojanowi ugasić pożar wodą[1].

Wystąpienia[]

Komiksy[]

Inne[]

  • #37. „Shells

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Komiks „Shells”.
Advertisement