San był właścicielem domu Seashell san z muszli. Pomimo, że w branży sprzedaży muszli, San zdecydował się poddać, posiadając silną niechęć do osób, że uważa się za "fałszywych" kolekcjonerów.

Historia[edytujedytuj kod]

Jakiś czas po zakończeniu wojny stuletniej , sklep san odwiedziło Sokka i Suki . Aby przekonać Sokka do zakupu kilku sztuk , San oferowane przez trzydzieści dwa pociski zakazu w celu uczynienia go niepostrzeżenie , że poszczególne muszle zazwyczaj sprzedawane przez piętnaście zakazu na pierwszym miejscu . Wkrótce potem, San zgłoszony przez Jojan że inny klient wszedł do sklepu. San oddalił ją jako kolejny fałszywy kolektora , stwierdzając, że dziewczyny nie wiedzą muszli . Ostrzegł Giya być ostrożnym podczas obsługi specjalną powłokę z dawnych kolonii Ziemia Brytania, którą poprawnie zidentyfikowane i oferowanych do zakupu .

Odwoływania zapytanie dziewczyny , stwierdził , żew San muszla była prawdopodobnie więcej , niż mogła sobie pozwolić przed snickering , skłoniło Suki go do muru . San powiedział Kyoshi Wojownika na myśl własnej firmy , i nakazał Jojan eskortować ją terenie . Suki przerzucony Jojan ciągu , co skłoniło SAN do "put [ ją ] w [ jej] miejsca" z firebending . Jego wysiłki były bezskuteczne , jako Suki łatwo zablokowane swoje chi. Potem San był przerażony widząc, że jego towar zapaliła się w trakcie konfrontacji , i pospiesznie nakazał Jojan umieścić ogień z wodą .