Od kilku lat ludzie powtarzają, że pomogą mi wyzdrowieć i nic nie działa. Muszę jakoś sama do tego dojść.

Korra nie przyjmuje pomocy od duchów.

Samotna Korra (ang. Korra Alone) to czterdziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 10 października 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 21 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[edytujedytuj kod]

Korra nawiedzana jest przez widma przeszłości oraz postać jej samej w Stanie Awatara. Rozmyśla nad wszystkimi trudnościami, z jakimi zmierzyła się przez ostatnie trzy lata. Po otruciu przez Czerwony Lotos wróciła do domu w Południowym Plemieniu Wody, by wyzdrowieć. Pod czujnym okiem Katary, Awatar fizycznie powróciła do zdrowia, lecz wciąż nękana była przez wizje próby zamordowania jej przez Zaheera. Po dwóch latach wyruszyła w stronę Miasta Republiki, jednak w trakcie podróży zmieniła zdanie i zawróciła, obierając nieznany jej kierunek, zamierzając podróżować po świecie, próbując ponownie połączyć się z Raavą. Teraz uczestniczy w walkach magów ziemi za pieniądze i nie przyznaje się do bycia Awatarem. Podczas jednej z konfrontacji z wizją siebie przegrywa bitwę. Mały pies, który okazuje się być duchem, prowadzi ją do głębi Mglistego Bagna, gdzie po raz kolejny wdaje się walkę z widmem przeszłości i traci przytomność. Następnie budzi się w prowizorycznej chatce niespodziewanej osoby – Toph Beifong.

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

Zobacz też[edytujedytuj kod]

URN icon.png KSIĘGA IV: RÓWNOWAGA

1. „Po latach
2. „Samotna Korra
3. „Koronacja
4. „Wezwanie
5. „Wróg u bram

6. „Bitwa o Zaofu
7. „Spotkanie
8. „Wspomnienia
9. „Ostoja duchów
10. „Operacja Beifong

11. „Gambit Kuviry
12. „Dzień kolosa
13. „Ostatnia bitwa

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga