Awatar Wiki
Advertisement

Hiroshi nie jest tym, za kogo go bierzesz.

Pokłosie (ang. The Aftermath) to siódmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 19 maja 2012 roku w Stanach Zjednoczonych i 7 października 2012 roku w Polsce.

Opis[]

Gdy arena walk magicznych zostaje zniszczona i zamknięta, Mako i Bolin zostają zaproszeni do pałacu Asami. Kiedy Korra ich odwiedza, zaczyna podejrzewać ojca przyjaciółki, Hisroshiego Sato, o współpracę z Równościowcami. Policja wkracza do rezydencji i po śledztwie odkrywa szokujące sekrety.

Ciągłość serii[]

Informacje o postaciach[]

Błędy[]

  • Mundur Saikhana jest jasnoszary i nosi białe lamówki podczas policyjnego nalotu na siedzibę Kapuścianej Korporacji, chociaż jego kolor jest ciemniejszy ze złotymi lamówkami, gdy eskortuje Lau Gan-Lan z dala od siedziby Kapuścianej Korporacji.
  • W scenie, w której Korra spotyka Tahno, można zobaczyć mężczyznę na ławce naprzeciwko Tahno. Jednak w następnym ujęciu już go nie ma.
  • Mako jest w rękawiczkach podczas pakowania się z Bolinem; jednak kiedy macha na pożegnanie Korrze, gdy wychodzi, już ich nie nosi.
  • Gdy Korra wychodzi z policją, aby zbadać ukrytą fabrykę, Mako stoi za Bolinem i Asami. Kiedy Korra spogląda na trio, Mako stoi przed nimi.
  • Kiedy Mako opuszcza Korrę po rozmowie, jedno z uszu Korry ma ten sam kolor co jej włosy.
  • Podczas gdy Asami elektryzuje Porucznika, dotyka go również drugą ręką, która była pusta, ale nie jest naelektryzowana.
  • Podczas ucieczki, gdy Tenzin i Lin są nadal nieprzytomni, Bolin podnosi Tenzina; jednak kiedy wskakują do małego wygiętego w ziemi tunelu, Mako go niesie.

Ciekawostki[]

  • Sztylety, które wyszły z ramion Lin Beifong są podobne do indyjskiej broni znanej jako katar.
  • To drugi odcinek z rzędu, w którym Ikki, Meelo i Jinora się nie pojawili.
  • Po raz pierwszy pokazano, że Mako i Bolin popełnili wykroczenie, atakując policjanta.
  • Podobnie jak Zuko, Asami postanawia dołączyć do Awatara po potępieniu okrucieństwa ojca. Przypadkowo sposób, w jaki oboje zwracają się przeciwko swoim ojcom, wiąże się z piorunem: Asami zwraca się przeciwko ojcu, używając naelektryzowanej rękawicy, podczas gdy Zuko zemścił się przeciwko ojcu, przekierowując błyskawicę.

Zobacz też[]

Air Nomads emblem KSIĘGA I: POWIETRZE

1. „Witaj w Mieście Republiki
2. „Liść na wietrze
3. „Objawienie
4. „Głos w nocy

5. „Duch współzawodnictwa
6. „A zwycięzcą jest…
7. „Pokłosie
8. „Spotkanie Biegunów

9. „Z przeszłości
10. „Wojna
11. „Trupy w szafie
12. „Koniec gry

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement