Przestańcie jęczeć, jakby to był najgorszy dzień w waszym życiu. Dziś macie dobry dzień. Wszystkim wam dam możliwość byście się zrehabilitowali i stali się produktywnymi członkami narodu. W tej chwili jesteście zgubieni, ale złóżcie mi przysięgę wierności, a ja dam wam nowy cel w życiu.

Kuvira do schwytanych bandytów.

Po latach (ang. After All These Years) to czterdziesty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 3 października 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 20 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[edytujedytuj kod]

Mijają trzy lata od przewrotu Czerwonego Lotosu w Ba Sing Se. Miasto Republiki przywykło do dzielenia ziem z duchami, które zamieszkują teraz metropolię. Asami Sato i jej Zakłady Przyszłość zmodernizowały dworzec centralny miasta. Książę Wu, wnuk cioteczny zmarłej królowej Hou-Ting, przygotowywany jest do objęcia tronu w odbudowywanym Królestwie Ziemi. Przez te wszystkie lata tron pozostał pusty ze względu na zagrożenie dla monarchy, jakie stanowiła zainspirowana przez Zaheera populacja królestwa. Naród jednoczony był i stabilizowany przez wojskowe siły Kuviry i Baatara Juniora z Klanu Metalu. W międzyczasie Kai i Opal zatrzymują rabusiów w stanie Yi, lecz nie udaje im się dostarczyć zaopatrzenia dla miasteczka, przez co niechętny naczelnik zmuszony jest do przepisania władzy nad stanem Kuvirze. Tymczasem okazuje się, że Korra, która ponownie ma zobaczyć się ze swoimi przyjaciółmi, opuściła dom w Południowym Plemieniu Wody pół roku temu i od tego czasu podróżowała samotnie.

Zobacz też[edytujedytuj kod]

URN icon.png KSIĘGA IV: RÓWNOWAGA

1. „Po latach
2. „Samotna Korra
3. „Koronacja
4. „Wezwanie
5. „Wróg u bram

6. „Bitwa o Zaofu
7. „Spotkanie
8. „Wspomnienia
9. „Ostoja duchów
10. „Operacja Beifong

11. „Gambit Kuviry
12. „Dzień kolosa
13. „Ostatnia bitwa

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga