Piłka powietrzna

Powietrzna pilka  był mecz grał przez Air Nomads szczycie sądzie gigantycznych słupów drewnianych. Z co najmniej dwóch uczestników, gracze będą używać ich airbending spowodować pustą piłkę rykoszetem wśród Polaków, a do bramki po drugiej stronie boiska. Ta tradycyjna gra oparła się na Airbender jest szybkość, równowaga, i dokładności. [1]Ze względu na unikalną cechę odtwarzane na podwyższonych biegunów, airball wymaga pewnej zręczności i równowagi, z których oba są godne uwagi cechy pomiędzy Air Nomads. W rezultacie, większość, jeśli nie wszystkie, nie-airbenders którzy próbują tę grę będzie bardzo trudno odtworzyć, jak widać, kiedy Aang szybko pokonał niedoświadczony Sokka.

Elementy gry[edytujedytuj kod]

Aang trzymajacy pilke

Piłka wykorzystane w tej grze jest o wielkości piłki nożnej. To wydaje się być wykonana z wydrążonego, drewna lekkiego, z boków podłużnych dla minimalnego oporu powietrza i elastyczności maksymalnej. Gracze używają ich airbending dostać piłkę w ruchu, co czyni go obracać w celu zapewnienia rozpędu. W trakcie gry, piłka odbiła pomiędzy biegunami, jak to robi jego drogę do bramki.

Gol[edytujedytuj kod]

Aang strzelajacy gola

Celem airball jest drewniany plac z wbudowanego koła, które obraca się na osi pionowej, gdy uderzył. Są one stosunkowo duże, zbliża się do wysokości młodego Nomadzie powietrza, z umieszczonym na jednym końcu każdego pola. Punkty przyznawane są, gdy piłka przechodzi przez jeden z tych celów, w dowolnym momencie podczas gry.